Gå til innhold

Lei meg.. hva ville han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ææææææ!! Dette var vår 2 date. Hjemme hos meg.

Det gikk bra til å begynne med, men endte litt dårlig… Vi kysset, holdt hender, tullet med hverandre, og alt var koselig. Jeg var veldig nervøs og kunne plutselig trekke meg tilbake.. så gikk jeg på kjøkkenet uten å si noe for å ta noe å drikke. Så ikke på han når jeg kom inn i rommet… så etterhvert, måtte han plutselig dra. Han prøvde seg forresten, og jeg tror han faktisk er jomfru. Han visste ikke helt hva han skulle gjøre med meg, liksom - hvis dere skjønner… Ikke flink til å kysse heller, men jeg bare lo det bort og det gikk bra. Skjønner ikke hvorfor han plutselig måtte dra...

Når han dro, sa han, vi sees vel igjen eller noe.

Så sendte jeg han en melding rett etterpå og spurte om det ble pinlig. Han sa, ja litt. Og han var usikker på hva jeg ville og sånt. Jeg svarte at jeg ville bare se an kjemien og kanskje kose… vet ikke om han så det siste, men har ikke fått noe svar enda. sad.png ordrett… hvordan skal jeg tolke dette?

Anonymous poster hash: 39100...12a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt rart at han plutselig stakk. Det kan være et dårlig tegn, men trenger ikke bety at du ikke ser noe mer til han. Du får bare sende ham en melding til i morgen og foreslå et nytt møte

AnonymBruker
Skrevet

Litt rart at han plutselig stakk. Det kan være et dårlig tegn, men trenger ikke bety at du ikke ser noe mer til han. Du får bare sende ham en melding til i morgen og foreslå et nytt møte

Jeg skjønner ikke hvorfor han gjorde det, jeg.. :(

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor han gjorde det, jeg.. :(

Hvor lenge varte besøket hans da?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge varte besøket hans da?

fra Syv til 22 ca.. :( Har jeg ødelagt alt nå?

Skrevet

Nei. Det tror jeg ikke. Dere var jo sammen i tre timer, og det er jo ganske lenge. Jeg syns ikke det var så rart at han da gikk. Det hadde vært annerledes hvis han bare hadde vært hos deg i et kvarter og så plutselig gikk.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det tror jeg ikke. Dere var jo sammen i tre timer, og det er jo ganske lenge. Jeg syns ikke det var så rart at han da gikk. Det hadde vært annerledes hvis han bare hadde vært hos deg i et kvarter og så plutselig gikk.

Så hva må jeg gjøre nå fremover? Hvor lenge skal jeg vente med å sende enda en ny melding?

Gjest Pheel
Skrevet

Hvis dere begge var usikre, så tenker jeg at han ikke forstod helt hva du ville, spesielt siden du gikk fra rommet og ikke turte å ha øyekontakt når du kom tilbake.

Vær ærlig med han, sende en melding om at du bare ble litt sjenert og at du håper på å kunne møte han igjen.

• Liker 3
Skrevet

Så hva må jeg gjøre nå fremover? Hvor lenge skal jeg vente med å sende enda en ny melding?

Send ham en melding i morgen

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ææææææ!! Dette var vår 2 date. Hjemme hos meg.

Det gikk bra til å begynne med, men endte litt dårlig… Vi kysset, holdt hender, tullet med hverandre, og alt var koselig. Jeg var veldig nervøs og kunne plutselig trekke meg tilbake.. så gikk jeg på kjøkkenet uten å si noe for å ta noe å drikke. Så ikke på han når jeg kom inn i rommet… så etterhvert, måtte han plutselig dra. Han prøvde seg forresten, og jeg tror han faktisk er jomfru. Han visste ikke helt hva han skulle gjøre med meg, liksom - hvis dere skjønner… Ikke flink til å kysse heller, men jeg bare lo det bort og det gikk bra. Skjønner ikke hvorfor han plutselig måtte dra...

Når han dro, sa han, vi sees vel igjen eller noe.

Så sendte jeg han en melding rett etterpå og spurte om det ble pinlig. Han sa, ja litt. Og han var usikker på hva jeg ville og sånt. Jeg svarte at jeg ville bare se an kjemien og kanskje kose… vet ikke om han så det siste, men har ikke fått noe svar enda. sad.png ordrett… hvordan skal jeg tolke dette?

Jeg ville ikke begynt med kosing. Jeg ville prøvd å begynne med vennskap. Jeg har erfart at hvis enkelte menn får sex , så går de rett etterpå. Det er bare pyton! Derfor vil jeg aldri gi av meg selv før jeg har vært venner og er på vei inn i forhold med vedkommende. En interessert mann akter å vente :)

Hvis du er interessert så send han en melding og forklar at du ble sjenert, og at du likte han. Og dersom han ikke viser interesse tilbake, så er det bare å la han gå. Du fortjener en som viser at du betyr noe :)

Endret av Meline37
Skrevet

Kanskje han ble usikker på deg og hva du syntes om det som skjedde.
Ut i fra det du skriver, så virker det ihvertfall ikke som at han ble skuffet/sur for at han ikke fikk sex.
Men kanskje han misforsto når du gikk for å hente noe å drikke og trodde du ikke likte det som skjedde.
Og ble flau og redd for at du bare ville komme deg unna. Gutter kan også overtenke ting. Spesielt hvis de er jomfru og litt usikre/nervøse.

Jeg ville spurt han om han vil treffes igjen en dag. :)

AnonymBruker
Skrevet

OK OK, UPDATE… Jeg sendte han en melding på kik, hvor det stod han ikke hadde lest /fikk svar på. Det var 2 meldinger der jeg ikke fikk svar på. (Jeg skrev om vi ikke skulle sees igjen før skolen starter igjen osv)

Så nå, måtte jeg bare sende han en SMS hvor jeg skrev rett ut at det hadde vært greit med svar. Han svarte med EN GANG, og skrev: "Hehe, ja, det får vi nok til :)" Hvorfor svarer han på sms, men ikke på k? så hvordan skal jeg tolke dette da?

Han har alltid vært "passiv" med teksting osv. Eks kommenterer han omtrent aldri noens bilder eller gir likes osv.

Jeg har ikke opplevd slike følelser siden… 2008 hvis jeg husker riktig. Han her er typen min, helt min type. Som han i 2008… Synes dette er så vanskelig. TS

Skrevet

Andre daten ble pinlig, noe han faktisk har uttalt selv. Da vet du det.

Du sender melding et sted, og purrer et annet... det virker desperat.

Vil du ha han, så må du slappe mer av.

• Liker 1
Gjest Whitestripes
Skrevet

Hvorfor er det sånn at det er du som har ødelagt noe? Det var jo han som gikk. Slutt å legg alt på deg selv, så får du det mye bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Andre daten ble pinlig, noe han faktisk har uttalt selv. Da vet du det.

Du sender melding et sted, og purrer et annet... det virker desperat.

Vil du ha han, så må du slappe mer av.

Han svarte meg begge stedene, med omtrent samme svar, så det må jo bety noe? Eller hva tror du? Jeg sa jeg håpet at vi kan treffes igjen og han svarte "Det gjør vi :)" Jeg har tenkt å ikke gi noe mer lyd fra meg, verken på snap, chat eller SMS… så får vi se om han tar kontakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...