Cessa74 Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Har bestilt og betalt for noen velværeprodukter på Beautybay.com. Det er 2,5 uker siden. Fikk raskt bekreftelse på kjøpet og at varene ble sendt, men ingen sporingsnr.. Har forsøkt å sende mail til kundeservice, men får ikke svar. Noen som har erfaring med leveringstid fra denne nettsiden? Mistenker at det er dustetollkontoret i Norge som forsinker prosessen så himla mye (da jeg også har bestilt vitamintilskudd), men nå begynner jeg å bli utålmodig..
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 Tipper varene er stoppet i tollen, spesielt dersom du vet du er over 200kroners grensen. Jeg har bestilt fra disse flere ganger, fått varene innen 2 uker og alt har gått vel. Nå har jeg derimot sluttet bestille fra dem, dette grunnet mistanke om noen fake produkter, dessverre.... Håper du får pakken snart Anonymous poster hash: d4631...35a 1
Gjest frk_Molly Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 Jeg har bestilt derfra før. Tok vel rundt 1-2 uker, aldri mer enn 2. Har aldri prøvd å komme i kontakt med kundeservice, så har ingen erfaring derfra dessverre. Men har ihvertfall aldri hatt problemer med bestillinger fra den nettsiden
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 Tror ikke jeg har opplevd at det tar mer enn to uker å få varene. Anonymous poster hash: ce462...a41
Bea »-(¯`v´¯)-» Skrevet 1. juli 2014 #5 Skrevet 1. juli 2014 Har aldri hatt noen problemer med Beautybay, de har hatt normal leveringstid, men... har alltid holdt meg under 200,- kr, og bare kjøpt kosmetikk og hårprodukter. Mest sannsynlig at pakken din måtte en tur innom tollen før du får den. 2 1/2 uke er ikke såååå lenge, skjønner at du venter veldig, men tror ikke du trenger å begynne å bekymre deg... ikke ennå ihvertfall! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå