AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Hvordan har dere kjøpt dere hus/leilighet, fikk dere lå? Hadde dere egenkapital? Hadde dere minstesats? Hvordan gikk dere frem? Takk på forhånd:) Anonymous poster hash: afdbc...aba
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 Jeg leier så kan dessverre ikke hjelpe deg.Anonymous poster hash: c4dcb...896
debattanten Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Samboer og jeg kjøper sammen, hun på AAP minstesats. Hun har en del egenkapital, samme har jeg pluss at jeg tjener greit. AAP i seg selv er nok ikke noe stempel som ikke gir deg lån, men du må som vanlige folk ha det andre i orden (egenkapital og betjeningsevne). 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 Jeg er på Aap mannen jobber 100% og vi kjøpte hus ifjor. Vi hadde en leilighet som vi tjente rått på, så vi ga en million i egenkapital.Anonymous poster hash: 04c2d...021
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #7 Skrevet 5. juli 2014 Hadde en egenkapital på 200.000,- men det spilte ingen rolle. Fikk ikke lån. Fikk brått en arv på en halv million. Fikk fortsatt ikke lån. Men så fort lånet sto i mine foreldres navn da fikk jeg (juridisk sett:de) lån. Anonymous poster hash: 45227...c67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå