pluttipott Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Noen som har erfaringer med dette nettstedet? Er det pålitelig, trygt og sikkert, og hvordan er det med levering?
Mrs Smith Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 Jeg har kjøpt noe derfra og synes butikken virker bra. Levering, hva tenker du på? Vanlig postpakke du henter. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 Nå vet jeg ikke hva det er du har på handlelisten, men kan selv innestå til fulle for Stargate.nu 1
Sylvari Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 har ikke hatt noe problemer med petworld hvertfall 1
pluttipott Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2014 Nå vet jeg ikke hva det er du har på handlelisten, men kan selv innestå til fulle for Stargate.nu Denne :-)
pluttipott Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2014 Jeg har kjøpt noe derfra og synes butikken virker bra. Levering, hva tenker du på? Vanlig postpakke du henter. Lurte bare på om leveringen er grei, om det ikke tar uvanlig lang tid osv.
Mrs Smith Skrevet 1. juli 2014 #7 Skrevet 1. juli 2014 Nei det var helt som andre steder jeg har bestilt fra.
Cessa74 Skrevet 1. juli 2014 #8 Skrevet 1. juli 2014 Rask levering, super kvalitet og stort utvalg. Anbefales! 2
Express Skrevet 1. juli 2014 #9 Skrevet 1. juli 2014 Har bestilt Hurtta-dekken derfra til lillepelsen min tidligere Veldig fornøyd.
Skywise Skrevet 1. juli 2014 #10 Skrevet 1. juli 2014 Kan være verdt å merke seg at eierne av nettbutikken også driver en valpefabrikk av labrador, og at man kanskje burde tenke seg litt om angående hva man indirekte støtter. 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #11 Skrevet 1. juli 2014 Det eneste jeg har å utsette på petworld er de irriterende kampanjemailene. Meldte meg av flere ganger, men det fortsatte å renne inn i to måneder etterpå. Det verste var egentlig at emnene hadde ordet bestilling i seg, type "Bestilling <dato>?", tror det skulle være forvirrende med overlegg for at man skulle klikke seg inn, jeg hadde jo ikke bestilt noe. Anonymous poster hash: e6890...091
Gjest Anubiel Skrevet 2. juli 2014 #12 Skrevet 2. juli 2014 Jeg har bestilt Sureflap derfra (og andre ting) og det gikk helt smertefritt. Veldig kjapp levering.
Gjest Anubiel Skrevet 2. juli 2014 #13 Skrevet 2. juli 2014 Kan være verdt å merke seg at eierne av nettbutikken også driver en valpefabrikk av labrador, og at man kanskje burde tenke seg litt om angående hva man indirekte støtter. Har du noen kilder på dette?
Sugerøret Skrevet 2. juli 2014 #14 Skrevet 2. juli 2014 Har du noen kilder på dette? Det vil jeg også ha kilder på! Har brukt denne nettbutikken mye..Aldri tull ,alltid hyggelige og rask levering!
Skywise Skrevet 2. juli 2014 #15 Skrevet 2. juli 2014 (endret) Noen dokumenterte kilder har jeg dessverre ikke, men det står mye om det på både Canis og Hundesonen om man tar seg et googlesøk. Man kan også ringe til Retrieverklubben. Ellers kan man jo lure på hvorfor det alltid er labradorvalper til salgs på Tyristrand. Forøvrig er det veldig kjent i miljøet, da Hagen og Co var registrert under kennel Hollerudhagen før de ble utestengt fra NKK en gang rundt 2000, hovedsaklig for juks med papirer tror jeg (de registrerte et kull etter en tispe med HD på en annen tispe for å skjule HD-en etter det jeg har hørt). Etter det registrerte de lenge valper på andre familiemedlemmer før NKK fikk tatt hånd om det, og nå selger de valper uten papirer. De hadde og har ingen form for seleksjon i avlen sin, de markedsfører seg feil med å påstå at de kun avler på HD-frie, øyelyste og AD-frie dyr med perfekt gemytt og de har tidligere lurt valpekjøpere med at valpene ville bli NKK-registrert når de ikke ble det. Edit; La til noen linker.http://hundesonen.no/forum/topic/74521-er-petworld-faktisk-norges-stoerste-nettbutikk-for-dyr/http://hundesonen.no/forum/topic/68486-bruk-av-andres-bilder/ (her tok de seg blant annet friheten med å bruke andres bilder uten tillatelse)http://81.27.33.53/innlegg.php?id=1606846 (valpekjøper som ble lurt ang. NKK registrering) Endret 2. juli 2014 av Skywise 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #16 Skrevet 2. juli 2014 God kundeservice, bra priser og rask levering er min erfaring. Anonymous poster hash: 7cc32...59c
Gjest Anubiel Skrevet 2. juli 2014 #17 Skrevet 2. juli 2014 Dette hørtes jo ikke helt bra ut. Sjekket kjapt finn.no og jammen var det ikke valper til salgs på Tyristrand. Uten at annonsen nevnte navn på verken kullets foreldre eller kennelnavn, hvilket jeg finner ganske besynderlig. Vel, i så fall vil jeg anbefale animail.no! Kjapp levering, bra service og utvalg.
Gjest Skrevet 2. juli 2014 #18 Skrevet 2. juli 2014 Dårlig erfaring herfra faktisk! Treg på å sende, tok tre uker fra bestilling til sendt og da hadde de i tillegg sendt feil :-(
cellar Skrevet 3. juli 2014 #19 Skrevet 3. juli 2014 Har bestilt to ganger, problemfritt og pakken kom etter tre dager.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #20 Skrevet 3. juli 2014 Dette hørtes jo ikke helt bra ut. Sjekket kjapt finn.no og jammen var det ikke valper til salgs på Tyristrand. Uten at annonsen nevnte navn på verken kullets foreldre eller kennelnavn, hvilket jeg finner ganske besynderlig. Vel, i så fall vil jeg anbefale animail.no! Kjapp levering, bra service og utvalg. Jeg ville sjekket hvem som er speditør i ditt område dersom du bruker animail.no. Er flere (meg selv inkl) som har hatt problemer med postnord sin levering. Bortsett fra det var animail.no en knall nettbutikk med meget godt utvalg! Anonymous poster hash: 5d046...7a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå