snilla Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Jeg hadde en diskusjon med en venninne - eller, mer en samtale, i grunn. Jeg bruker tørrshampoo mye, det er et av de produktene jeg virkelig er glad for at eksisterer! Jeg oppdaget det for ca 5 år siden, og sa til min venninne at jeg kunne ønske jeg hadde det for 10 år siden da jeg var tenåring og slet med mye fett hår. Min venninne mener tørshampo var å få kjøpt i butikken for 10 år siden. Altså i vanlig butikk og hos frisør i norge, ikke på ferie i new york eller noe sånt. At det har vært et helt vanlig produkt å få tak i i rundt 10-15 år. Kan noen av dere huske når og hvor dere fant/hørte om tørshampo for første gang? Jeg husker så godt at jeg leste en anbefaling av det i et "dameblad" rundt 2009 og at jeg omtrent løp til HM/vita/cubus (husker ikke hvilken) for å kjøpe
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 Jeg husker jeg så det første gang i 2009, men vet ikke helt.. Anonymous poster hash: 1f399...add
Wolfmoon Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 Min mor brukte det på 70-tallet, men det har vel bare blitt populært og mye brukt igjen de siste 5-6 årene!?
Gjest Lille-pus Skrevet 1. juli 2014 #5 Skrevet 1. juli 2014 På 60-70 tallet. Det tror jeg stemmer bra. Jeg husker tørrshampo fra 70-tallet.
Cata Skrevet 1. juli 2014 #6 Skrevet 1. juli 2014 Jeg husker også tørrshampo fra 70-tallet. Brukte det aldri selv, men vet om andre som brukte det "i nødsfall" hvis de skulle ut og ikke hadde tid til å vaske og tørke håret skikkelig.
Eske Skrevet 1. juli 2014 #7 Skrevet 1. juli 2014 Jeg vet at mamma hadde tørrsjampo i hus da jeg enda var barn, og hun var aldri spesielt fancy og oppsøkende på sånt så jeg tipper det var lett tilgjengelig, og det kan godt være 15 år siden.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #8 Skrevet 1. juli 2014 Brukte tørrshampo på 80 tallet og det var ikke noe nytt fenomen da.Anonymous poster hash: 1c386...6e1
ToveM Skrevet 1. juli 2014 #9 Skrevet 1. juli 2014 Brukte det på 70-tallet, sånn i nøden. Så ikke noe ny oppfinnelse. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #12 Skrevet 2. juli 2014 Bestemor har fortalt at det var vanlig da hun var ung (altså begynnelsen av 1900-tallet, på bygda) å bruke litt mel i luggen om man ville flid seg før besøk. Anonymous poster hash: ee805...9cc
Persephone Skrevet 3. juli 2014 #13 Skrevet 3. juli 2014 Den første jeg fikk høre om tørrshampoo av var moren min. Hun sa de hadde det da hun var tenåring, og beskrev det som noe helt forferdelig søl som fikk håret til å se grått og ekkelt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå