AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Kjæresten min dro ut for å pilse med en kompis i dag. Ringte han for en time siden, og da var han på et utested med kompisen, en venninne av kompisen, og jenta han var utro mot meg med for ett og et halvt år siden. Dette tilga jeg og tenker sjelden på det lenger. Men jeg synes det er veldig ubehagelig at han treffer henne og snakker med henne, selv om det sikkert var litt tilfeldig og han er sammen med andre også. Det kjipe er at vi er halvveis i samme vennekrets, så jeg har møtt jenta selv på fest et par ganger og da blir jeg helt skjelven og får angst. Har sagt til kjæresten min hvor ukomfortabel jeg er med at de treffes, men han sier at det ikke er noen fare. Jeg tror ikke det er særlig stor fare for at han er utro igjen, men når vi har klart å komme oss videre etter det som skjedde er det kjempevondt å bli minnet på det igjen. Sitter nå hjemme og er på gråten og har hjertebank og gleder meg til han kommer hjem så fort som mulig. Overreagerer jeg? Anonymous poster hash: 38926...445 Anonymous poster hash: 38926...445
Gjest Kalyptra Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 Nei, du overreagerer på ingen måte syns jeg. 7
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 OMFG du er godhjertet som tror du over reagerer og som tilga denne personen Anonymous poster hash: ea2a9...500 6
Ruby_Tuesday Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 Du overreagerer ikke. Du underreagerer. Jeg hadde absolutt ikke godtatt at kjæresten min var i nærheten med noen han hadde vært utro med. 6
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #5 Skrevet 1. juli 2014 Hadde jeg aldri funnet meg i, virkelig aldri. Helt uakseptabelt. Anonymous poster hash: 77d9f...27d 4
lillaskogfiol Skrevet 1. juli 2014 #6 Skrevet 1. juli 2014 Hadde de sex? Jeg har vært i nesten samme situasjon som deg, bare at typen min går i klasse med hun. Og jeg går ikke med på det at de skal være med hverandre. Ikke fordi man tror noe ville skjedd igjen, men det er utrolig ubehagelig for deg å sitte hjemme og tenke på det. Så han burde vel egentlig forstått det selv.
Crystallized Skrevet 1. juli 2014 #7 Skrevet 1. juli 2014 Du overreagerer ikke! Som Ruby_Tuesday sier, syns heller du underreagerer. I den situasjonen tror jeg at jeg ville bedd han om å komme hjem med en gang, han bør respektere at du syns det er ukomfortabelt at de er sammen, med god grunn! 2
Cessa74 Skrevet 1. juli 2014 #8 Skrevet 1. juli 2014 Du overreagerer ikke. Du underreagerer. Jeg hadde absolutt ikke godtatt at kjæresten min var i nærheten med noen han hadde vært utro med. Enig! Be han komme hjem! Må vel være viktigere å roe deg ned og vise deg hva som betyr mest for han! 4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #9 Skrevet 1. juli 2014 Det der hadde jeg hatt stooore problemer med å godta.. Anonymous poster hash: f4897...82e 2
Gjest Awzm me Skrevet 1. juli 2014 #10 Skrevet 1. juli 2014 For en dust kjæresten din er!! Jeg blir såå sint på dine vegne nå, ts! Og at han sier det "ikke er noen fare"?? Det hadde han vel sagt om du hadde spurt FØR han var utro også. Be han om å komme seg til helvette hjem igjen og aldri se henne igjen, samme hvor tøffel han virker pga det. Om han er glad i deg og vil beholde deg som kjæreste skal han ta hensyn til deg, ikke drite i deg og feste med jenta han ikke klarte å kontrollere seg rundt en gang. Han fortjener deg ikke, ts 3
She_Leiva Skrevet 1. juli 2014 #11 Skrevet 1. juli 2014 (endret) Hallo, jeg har faktisk litt stress med at typen er sammen med en jente jeg vet han synes er fin (eller enda værre: Ei han har hatt noe på gang med for flere år siden før vi møttes), så NEI, du overreagerer ikke etter min mening. Jeg hadde nok selv sittet med hjertet i halsen og når typen hadde kommet hjem, så hadde jeg tatt med en alvorsprat med han om hvor mine "grenser" angående slike ting er. Forresten, så bør han jo på en måte respektere ditt ønske om at du ikke liker at han er med henne siden du tross alt har tilgitt hans utroskap. Endret 1. juli 2014 av She_Leiva
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #12 Skrevet 1. juli 2014 Du overreagerer ikke! Denne mannen kjører over deg! Først er han utro, og så klarer han i tillegg å "henge" med denne jenta på byen??? Helt, HELT uakseptabelt! Han har tydeligvis funnet ut av at du tilgir alt og er (for) rund i kantene, IKKE la han behandle deg sånn! Han respekterer deg ikke! For en idiot! Anonymous poster hash: 7e58b...ee2 2
Sylvari Skrevet 1. juli 2014 #13 Skrevet 1. juli 2014 Jeg hadde blitt sint for at han trodde dette var akseptabelt overhodet. 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #14 Skrevet 1. juli 2014 Takk for støtten dere Skal ta en prat med han og kanskje vise svarene jeg har fått her, så håper jeg han skjønner litt mer. Anonymous poster hash: 38926...445 2
Crystallized Skrevet 1. juli 2014 #15 Skrevet 1. juli 2014 Takk for støtten dere Skal ta en prat med han og kanskje vise svarene jeg har fått her, så håper jeg han skjønner litt mer. Anonymous poster hash: 38926...445 Lykke til! Håper alt ordner seg for deg, om han virkelig elsker deg så vil han høre på deg :-) Bare husk å ta det opp rolig med han. Du fortjener at han tar hensyn til dine følelser og dine grenser :-) 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #16 Skrevet 1. juli 2014 Du overreagerer ikke. Han jeg har noe med på si er en jeg har hatt et godt øye til i mange år. Og tiltrekningen hadde ikke tatt slutt bare fordi noen fant det ut.Anonymous poster hash: 9280b...7b6
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #17 Skrevet 1. juli 2014 Hadde jeg aldri godtatt. Så nei, du overreagerer ikke. Anonymous poster hash: 75c08...033 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #18 Skrevet 1. juli 2014 Jeg skjønner godt at dette er vanskelig for deg, men siden dere er i samme krets så er det vel ikke til å unngå at han møter på henne nå og da? Det blir jo litt vanskelig om han skulle måtte unngå enhver situasjon hvor hun er når de har samme venner? Eller? Anonymous poster hash: 8e47e...8ee
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #19 Skrevet 1. juli 2014 Jeg skjønner godt at dette er vanskelig for deg, men siden dere er i samme krets så er det vel ikke til å unngå at han møter på henne nå og da? Det blir jo litt vanskelig om han skulle måtte unngå enhver situasjon hvor hun er når de har samme venner? Eller? Anonymous poster hash: 8e47e...8ee Nei, det er det som er problemet. Han går jo ikke ut for å være med henne, det har skjedd tilfeldig fordi de har mange felles venner (dvs, hun har vel ligget med i hvert fall halve kompisgjengen som jeg vet om...). Og jeg synes det er litt urimelig å nekte han å være sammen med dem en kveld fordi hun er der. Anonymous poster hash: 38926...445
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #20 Skrevet 1. juli 2014 Nei, det er det som er problemet. Han går jo ikke ut for å være med henne, det har skjedd tilfeldig fordi de har mange felles venner (dvs, hun har vel ligget med i hvert fall halve kompisgjengen som jeg vet om...). Og jeg synes det er litt urimelig å nekte han å være sammen med dem en kveld fordi hun er der. Anonymous poster hash: 38926...445 Ja skjønner. Det blir en vanskelig balansegang. Men jeg skjønner også at det er vanskelig for deg.. Ikke lett det der. Anonymous poster hash: 8e47e...8ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå