Sessa Skrevet 22. juni 2004 #1 Skrevet 22. juni 2004 I går kjøpte jeg meg nytt slør da jeg angret slørvalget mitt, så nå har jeg fått et kort og fint slør. Så hvis noen skulle trenge et langt 2 lagsslør er det bare å ta kontakt Det nyet sløret mitt rekker til ned på rompa, er tynt og fint 2 lags. Har bløtlagt det i dag for å myke det opp litt og jammen ble dem mye penere. Dama i butikken mente en 3 bløtlegginger var best, med skyllemiddel i vannet. Det blir så lækkert ja! Ellers er det creme farget og har sateng kantebånd :-) Gleder meg til å bruke det!! Grunnen til at jeg ombestemte meg var at håret mitt skal ha god høyde og jeg skal ha roser og perler i håret, så da ville jeg ikke ha et slør som var så altfor dominerende.
*marte* Skrevet 22. juni 2004 #2 Skrevet 22. juni 2004 Det nyet sløret mitt rekker til ned på rompa, er tynt og fint 2 lags. ... Ellers er det creme farget og har sateng kantebånd :-) Gleder meg til å bruke det!! Høres helt likt ut som det jeg syr! Hvor kjøpte du det? Og hvor mye kostet det? (Marte vil ha backup, hvis alt går galt )
Sessa Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2004 Jeg betalte 650,- for det Litt dyrt, men pytt pytt. Kjøpte det på Jessheim Brud og Undertøysalong. Får så god service der at prisen er verdt det!
stinina Skrevet 22. juni 2004 #4 Skrevet 22. juni 2004 . Har bløtlagt det i dag for å myke det opp litt og jammen ble dem mye penere. Dama i butikken mente en 3 bløtlegginger var best, med skyllemiddel i vannet. Det blir så lækkert ja! ende. Gjelder bløtleggingen for alle slags slør??????????????
Sessa Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2004 Gjelder bløtleggingen for alle slags slør?????????????? Det er jeg ikke sikker på, men hun i butikken anbefalte det i alle fall på mitt siden det var helt nytt. Det er ofte stivelse og forskjellige kjemikalier i nye slør som gjør dem stivere enn dem skal være, derfor var det best å bløtlegge dem et par ganger i flytende omo/milo for så å skylle det opp i skyllemiddel for å mykgjøre det. Mitt ble kjempe mye penere etter en bløtlegging, men tror jeg skal ta en omgang til. Hvis du er usikker, så ring en brudeforretning og hør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå