Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:P I går kjøpte jeg meg nytt slør da jeg angret slørvalget mitt, så nå har jeg fått et kort og fint slør. Så hvis noen skulle trenge et langt 2 lagsslør er det bare å ta kontakt :hoho:

Det nyet sløret mitt rekker til ned på rompa, er tynt og fint 2 lags. Har bløtlagt det i dag for å myke det opp litt og jammen ble dem mye penere. Dama i butikken mente en 3 bløtlegginger var best, med skyllemiddel i vannet. Det blir så lækkert ja!

Ellers er det creme farget og har sateng kantebånd :-) Gleder meg til å bruke det!!

Grunnen til at jeg ombestemte meg var at håret mitt skal ha god høyde og jeg skal ha roser og perler i håret, så da ville jeg ikke ha et slør som var så altfor dominerende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det nyet sløret mitt rekker til ned på rompa, er tynt og fint 2 lags.

...

Ellers er det creme farget og har sateng kantebånd :-) Gleder meg til å bruke det!!

Høres helt likt ut som det jeg syr! Hvor kjøpte du det? Og hvor mye kostet det? (Marte vil ha backup, hvis alt går galt :wink:)

Skrevet

Jeg betalte 650,- for det :kul: Litt dyrt, men pytt pytt. Kjøpte det på Jessheim Brud og Undertøysalong. Får så god service der at prisen er verdt det! :)

Skrevet
:P . Har bløtlagt det i dag for å myke det opp litt og jammen ble dem mye penere. Dama i butikken mente en 3 bløtlegginger var best, med skyllemiddel i vannet. Det blir så lækkert ja!

ende.

Gjelder bløtleggingen for alle slags slør??????????????

Skrevet

Gjelder bløtleggingen for alle slags slør??????????????

Det er jeg ikke sikker på, men hun i butikken anbefalte det i alle fall på mitt siden det var helt nytt. Det er ofte stivelse og forskjellige kjemikalier i nye slør som gjør dem stivere enn dem skal være, derfor var det best å bløtlegge dem et par ganger i flytende omo/milo for så å skylle det opp i skyllemiddel for å mykgjøre det. Mitt ble kjempe mye penere etter en bløtlegging, men tror jeg skal ta en omgang til.

Hvis du er usikker, så ring en brudeforretning og hør :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...