AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Er det noen gutter som er interessert i alenemødre? Fordeler/ulemper? Hvorfor/hvorfor ikke?Anonymous poster hash: d0d72...af5
Gjest Tassen10 Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 Fordel: ofte mer selvstendige. Ulempe: man blir ofte 2.prioritet, man må forholde seg til barnefaren.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 Helt ærlig så har jeg noen fordommer mot alenemødre på alderen som hadde vært interessant for meg(20-25), så nei. Hadde ikke bestemt meg så fort hadde det vært snakk om en enke. Anonymous poster hash: 0918d...c9f
Hapa Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 (endret) Det vil jo variere med hvor mye hun har barna, men generelt vil jeg si dette: Fordeler: Alenemødre er ofte selvstendige og i stand til å ta vare på seg selv og de rundt seg. De har barn å bry seg om, så dersom de velger å bruke tid på deg mener de som regel noe med det. Bakdeler: Alenemødre er ofte veldig opptatt og man blir 2. prioritet i ett og alt. Barna gjør at spontaniteten i starten av et forhold blir borte. Alt må planlegges og man får lite alenetid som par. Men, alenemødre er jo like forskjellige som alle andre kvinner og til syvende og sist så er det jo kjemi, følelser og personlige egenskaper som avgjør. Jeg har selv vært i forhold med en alenemor og det var ikke barna som gjorde at det ble slutt. Men, jeg ville lyve dersom jeg ikke sa at det er mer utfordrende å starte et forhold med en alenemor en en singel kvinne. Barnas alder er jo viktig også da. Tror jeg ville tenkt meg godt om før jeg begynte å date en alenemor med barn under 10-12 år.... Endret 2. juli 2014 av Hapa 1
Gjest Ung tøff mann Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Er det noen gutter som er interessert i alenemødre? Fordeler/ulemper? Hvorfor/hvorfor ikke?Anonymous poster hash: d0d72...af5 Utelukker aldri alenemødre 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #7 Skrevet 6. juli 2014 Er det noen gutter som er interessert i alenemødre? Fordeler/ulemper? Hvorfor/hvorfor ikke?Anonymous poster hash: d0d72...af5 Aldri aktuelt å få på andres barn. Naturen har gjort det slik at menn som er tapere ender opp med å sponse en annen persons avkom. Og så sitter man der og ser sitt eget slektsledd dø ut, genene blir borte. Det skjer vel dersom moren av frykt for at barnet hennes ikke skal få ressursene, nekter å få barn med deg slik at ingen andre konkurrerer om ting. Anonymous poster hash: 6d94c...f01
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #8 Skrevet 6. juli 2014 Alenemødre= utelukket. Anonymous poster hash: d43f0...c60
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #9 Skrevet 6. juli 2014 På samme måte og av samme grunner som kvinner ikke vil ha alenefedre. Anonymous poster hash: 6c82d...e9e
Gjest Handymanhedmark Skrevet 6. juli 2014 #10 Skrevet 6. juli 2014 Alenemødre- ja takk. Møtes i samme situasjon....:=)
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #11 Skrevet 6. juli 2014 Ta jern Interessant :-) jeg er gravid med en barnefar som er helt ute av bildet. Synd om jeg aldri vil finne meg en fyr pga jeg har barn.. Anonymous poster hash: d0d72...af5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #12 Skrevet 6. juli 2014 Ta jern Interessant :-) jeg er gravid med en barnefar som er helt ute av bildet. Synd om jeg aldri vil finne meg en fyr pga jeg har barn.. Anonymous poster hash: d0d72...af5 Mente selvfølgelig "ts her" hahaAnonymous poster hash: d0d72...af5 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #13 Skrevet 6. juli 2014 Ta jern Interessant :-) jeg er gravid med en barnefar som er helt ute av bildet. Synd om jeg aldri vil finne meg en fyr pga jeg har barn..Anonymous poster hash: d0d72...af5 Må jo ikke krisemaksimere helt her, selv om utvalget ditt blir endel mindre så er det fortsatt veldig mange som ikke bryr seg om det. Har to kompiser jeg som har funnet seg hver sin alenemor Anonymous poster hash: 0918d...c9f 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #14 Skrevet 6. juli 2014 Ta jern Interessant :-) jeg er gravid med en barnefar som er helt ute av bildet. Synd om jeg aldri vil finne meg en fyr pga jeg har barn.. Anonymous poster hash: d0d72...af5 Det er hver smak. Jeg vil si at det ikke er vanskelig å finne seg en fyr når du er alenemor, spesielt om du kan date menn med barn. Anonymous poster hash: 7bd4e...bd8
Gjest Handymanhedmark Skrevet 6. juli 2014 #15 Skrevet 6. juli 2014 Noen alenemødre som vil taste her?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #16 Skrevet 6. juli 2014 Personlig har jeg ikke noe problem med å date selv om jeg er alenemor, men jeg presenterer ikke barna mine til hvem som helst, så hvis dem ikke forstår at vi ikke alltid kan møtes, så funker det ikke for min del.. Derfor har det faktisk vært lettest å date alenefedre for min del, dem forstår Ha ett åpent sinn og ikke tenk at ingen vil vell date en alenemor Anonymous poster hash: 4b06f...7c6 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #17 Skrevet 6. juli 2014 Det kommer vel an på mange faktorer. En godt voksen mann med egne barn er som regel mer åpen for en kvinne med barn fra tidligere ekteskap. En yngre mann, sjeldnere. Så det kommer an på; - Alder (deg selv, samt barnet) - Situasjon - om du er enke eller fraskilt, forhold til barnefar - Fordeling av tid med barnet - Livssituasjon. Dersom man er alene med barn fulltid, litt dårlig råd, allerede i tidsklemme og kanskje ikke heller har ferdig utdannelse eller ressurser til barnepass så vil nok mange menn tenke at det blir en veldig stor last å bidra til umiddelbart. Noen er nok også redd for at enkelte kvinner ser en mann som "redningen" når ting ikke er på plass i livet deres. Utvalget interesserte menn er uansett mindre dersom man har barn, men det betyr ikke at det er ikke-eksisterende. Man må bare skru forventningene litt. Anonymous poster hash: 99c7a...67e
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #18 Skrevet 6. juli 2014 Er alenemor for en på under 3.år. Har aldri vært noe problem å finne menn selv om.. Jeg er singel av eget valg, hadde jeg gått inn for det og satsa kunne jeg ha vært i er forhold Men, jeg har rett og slett ikke tid til å vie en annen så mye oppmerksomhet med et så lite barn, som jeg også har alene. Tenker det blir lettere etter hvert når jeg kan/vil ha mer barnevakt og faren blir mer involvert.Anonymous poster hash: 3c08a...176
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #19 Skrevet 7. juli 2014 Så en profil på sukker en gang. Ei skikkelig søt jente på rundt 30 år så vidt jeg husker. Og 6-barns mor! Jeg har ikke noe problem med å date en alenemor. Men det blei litt voldsomt for meg Så for meg hvordan ungkaren meg, skulle takle å bli reservepappa for 6. Og det blei vanskelig å se for seg gitt Anonymous poster hash: 5c558...833
Gjest HarryDotter Skrevet 8. juli 2014 #20 Skrevet 8. juli 2014 Gjør ikke noe at hun har et barn. Om hun er en bra dame med riktige livsverdier, vil uansett være viktigst. Men jeg syntes det kommer litt an på om barnet/barna er veloppdragne også....en bortskjemt drittunge er litt kjedelig å få på lasset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå