Gå til innhold

retorikk....bush

Milo Minderbinder

Anbefalte innlegg

Er det ikke litt skremmende at en mann som har reell makt til å dele verden inn i svart og hvitt gjør valg på basis av retorikken "grunnen til at jeg holder fast ved at det er en forbindelse mellom Osama Bin Laden og Irak, er fordi det ER en forbindelse", og labber videre i sin tale uten noe mer håndgripelig???

:o

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei' date=' det er ikke litt skremmende. Det er VELDIG skremmende![/quote']

Det er uhyggelig - og ganske provoserende :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Hvis han ikke hadde vært verdens mektigste mann, hadde han bare vært patetisk på en morsom måte. Han er dessverre en av verdens mektigste menn. :o

Men jeg lo godt da jeg så klippet med Bush hvor han sier "a (...) girl from Texas - like me". :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg hørte nylig at mannen hadde en IQ på rundt 90. Det er stykke under gjennomsnittet faktisk.... og DET er skremmende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye handler om å ikke kunne innrømme at man har tatt feil. Og det er fryktelig synd.

Slik som amerikanerne øser ut penger til diverse styresmakter og til dels enkeltpersoner i midtøsten(var iallfall det Moore sa i Bowling for Columbine), så er det kanskje ikke rart at man må ty til retorikk for å "skjule" enkelte ting.

(Med forbehold om at jeg er fullstendig på viddene, for dette er ikke noe jeg har lest om, kun tatt Moore sitt ord for.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...