Milo Minderbinder Skrevet 22. juni 2004 #1 Del Skrevet 22. juni 2004 Er det ikke litt skremmende at en mann som har reell makt til å dele verden inn i svart og hvitt gjør valg på basis av retorikken "grunnen til at jeg holder fast ved at det er en forbindelse mellom Osama Bin Laden og Irak, er fordi det ER en forbindelse", og labber videre i sin tale uten noe mer håndgripelig??? :o Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 23. juni 2004 #2 Del Skrevet 23. juni 2004 Nei, det er ikke litt skremmende. Det er VELDIG skremmende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. juni 2004 #3 Del Skrevet 23. juni 2004 Nei' date=' det er ikke litt skremmende. Det er VELDIG skremmende![/quote'] Det er uhyggelig - og ganske provoserende :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 23. juni 2004 #4 Del Skrevet 23. juni 2004 Hvis han ikke hadde vært verdens mektigste mann, hadde han bare vært patetisk på en morsom måte. Han er dessverre en av verdens mektigste menn. :o Men jeg lo godt da jeg så klippet med Bush hvor han sier "a (...) girl from Texas - like me". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deci Skrevet 24. juni 2004 #5 Del Skrevet 24. juni 2004 Men jeg lo godt da jeg så klippet med Bush hvor han sier "a (...) girl from Texas - like me". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2004 #6 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg hørte nylig at mannen hadde en IQ på rundt 90. Det er stykke under gjennomsnittet faktisk.... og DET er skremmende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 29. juni 2004 #7 Del Skrevet 29. juni 2004 Mye handler om å ikke kunne innrømme at man har tatt feil. Og det er fryktelig synd. Slik som amerikanerne øser ut penger til diverse styresmakter og til dels enkeltpersoner i midtøsten(var iallfall det Moore sa i Bowling for Columbine), så er det kanskje ikke rart at man må ty til retorikk for å "skjule" enkelte ting. (Med forbehold om at jeg er fullstendig på viddene, for dette er ikke noe jeg har lest om, kun tatt Moore sitt ord for.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå