Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Går bare rett på, vil gjerne se mer ut som dette;
post-77078-0-39086600-1404245590_thumb.j

Er ganske tynn, men har fett nederst på magen. Kan sikkert prøve å ta ett bilde i morgen, hvis det gjør det lettere å hjelpe. Vil se sterkere ut og fremdeles slanke magen. Trenger ikke at musklene synes, men at jeg bare generelt ser litt større ut + større rumpe. Akkurat nå spiser jeg egentlig bare hva enn jeg har lyst på og det mamma lager til middag :fnise: Vil bli sunn og fin! Og det gjerne uten å telle kalorier, fordi det vet jeg bare at jeg ikke kommer til å orke. Ikke til hvert måltid iallefall :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Tren mage og kondisjon

- Kutt ut sukkervarer (erstatt med nutrilett/atkins om du er skikkelig sugen)

- Spis mer fisk og sunnere middager

Lettere sagt enn gjort...

Gjest Runforit
Skrevet

Om du er tynn med liten fettpute på magen så tenker jeg at du rett og slett har for lite muskler. Å gå ned i fettprosent ved å gå ned i vekt vil bare gjøre deg mager fremfor å se fit ut. Fokuset ditt burde da være på å øke muskelmassen ved hard styrketrening. På den måten så blir du mer fit og får en større rumpe.

Du vil nok få raske resultater i og med at du allerede har lav fettprosent. Jeg ville startet med et helkroppsprogram 3 ganger i uka med tung styrke. Pass på at du spiser nok og spesielt de dagene du trener så kroppen og musklene får bygget seg opp.

Etter 4 uker så vil du merke forskjell.

Skrevet

Om du er tynn med liten fettpute på magen så tenker jeg at du rett og slett har for lite muskler. Å gå ned i fettprosent ved å gå ned i vekt vil bare gjøre deg mager fremfor å se fit ut. Fokuset ditt burde da være på å øke muskelmassen ved hard styrketrening. På den måten så blir du mer fit og får en større rumpe.

Du vil nok få raske resultater i og med at du allerede har lav fettprosent. Jeg ville startet med et helkroppsprogram 3 ganger i uka med tung styrke. Pass på at du spiser nok og spesielt de dagene du trener så kroppen og musklene får bygget seg opp.

Etter 4 uker så vil du merke forskjell.

Tusen takk for svar!

Er litt usikker på hva tung styrketrening vil si, for å være ærlig. Kan jeg feks kjøpe vekter og bruke de hjemme? Synes det er veldig ukomfortabelt å være på offentlig treningsstudio, men får kanskje ta meg en tur likevel :fnise:

Skrevet

- Tren mage og kondisjon

- Kutt ut sukkervarer (erstatt med nutrilett/atkins om du er skikkelig sugen)

- Spis mer fisk og sunnere middager

Lettere sagt enn gjort...

Nutrilett har jeg tatt ett par ganger når søtsuget har vært på sitt verste. Enten det eller mørk sjokolade.

Gjest Runforit
Skrevet

Tusen takk for svar!

Er litt usikker på hva tung styrketrening vil si, for å være ærlig. Kan jeg feks kjøpe vekter og bruke de hjemme? Synes det er veldig ukomfortabelt å være på offentlig treningsstudio, men får kanskje ta meg en tur likevel :fnise:

Her er noen gode tips :)

http://fitnessbloggen.no/treningsprogram-for-nybegynnere/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...