Jandia Skrevet 22. juni 2004 #1 Skrevet 22. juni 2004 Var det ikke noen her som sa at man kunne kjøpe en sånn "graverings" penn/dings på Claes Ohlson. Jeg fant ikke jeg... Fikk se en stor maskindings!!! Og den kosta mange hundre kroner, og var slettes ikke sånn som jeg ville ha :o Andre tips til hvor jeg kan finne en sånn dings? :klø:
Gjest Lea Skrevet 22. juni 2004 #2 Skrevet 22. juni 2004 Du kan bruke Dremel Multi om du kjenner noen som har en. De maskinene de har hos Clas Ohlson ligner på Dremel, men er av et annet merke. De er ganskel store og koster noen hundrelapper (mener at det er 500 kroner). Men du kan jo bruke disse maskinene til masse annet også da. De har også denne som også koster 500 kroner. Min Dremel har en forlangelses-sak som ligner en stor penn. Den er lettere å holde i enn når man bruker hele maskinen, men den koster litt ekstra da.
Jandia Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2004 hmm, trodde det skulle være en mye enklere sak. Noen her inne snakka til og med om at de hadde kjøpt det på Nille...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå