Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant et bilde av eksen min i dag og alt av følelser jeg hadde for ham veltet fram i meg og jeg vet hadde han stått her, så hadde jeg tatt ham tilbake uten betenkning. Trodde jeg var kommet over ham, men åpenbart ikke :-( Hvordan skal jeg komme over ham? Noen ideer?

Anonymous poster hash: 0356b...de9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Punkt nr.1: Ikke let etter bilder av han.

AnonymBruker
Skrevet

Fant det bildet ved en tilfeldighet, men må innrømme jeg har vært innom både facebooken hans og alt annet etterpå. Jeg savner ham så.. TS

Skrevet

Slapp av, det er ikke farlig å savne noen. Betyr bare at du har puls og er et menneske. Det greieste er kanskje å ikke fóre kjærlighetssorgen for mye og gjøre ting man liker å gjøre. Hobby er fine greier, er derfor jeg har så mange av dem.

AnonymBruker
Skrevet

En annen ting er jo at du kanskje ikke trenger å lide deg gjennom kjærlighetssorgen… Du sier at du ville tatt ham tilbake :/ Ville han tatt deg tilbake?

Anonymous poster hash: 3ea16...e1b
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av, det er ikke farlig å savne noen. Betyr bare at du har puls og er et menneske. Det greieste er kanskje å ikke fóre kjærlighetssorgen for mye og gjøre ting man liker å gjøre. Hobby er fine greier, er derfor jeg har så mange av dem.

Hva når hobbier ikke hjelper? Eller venner, trening eller reiser? Jeg har reist på andre siden av jordkloden, vært med venner, trent som en maniac og masse annet men ingenting får meg til å glemme exen..

Anonymous poster hash: cf462...6ab

AnonymBruker
Skrevet

Hold deg opptatt, blokker han gjerne på Facebook slik at du ikke kan søke etter han. Fjern alt av bilder og minner. Ta tiden til hjelp, det er desverre det eneste som kan hjelpe..

Anonymous poster hash: 5e357...a14
Skrevet

Hva når hobbier ikke hjelper? Eller venner, trening eller reiser? Jeg har reist på andre siden av jordkloden, vært med venner, trent som en maniac og masse annet men ingenting får meg til å glemme exen..

Nå trenger du ikke nødvendigvis å glemme han heller da. Jeg kommer aldri til å glemme min ex, kommer nok alltid til å trekke fram et godt minne siden vi gjorde mye sammen som jeg tror ikke så mange har gjort men man må slippe taket, la tankene vandre litt. Noen bruker sikkert mer tid enn andre til å fordøye slikt, jeg brukte kort tid og noe av æren til det gir jeg dette forumet der jeg bare spydde ut alt som lå å skurret hvor jeg fikk noen fantastiske svar tilbake. Siden har jeg snakket med venner og familie og det hele har eskalert ned inni hodet mitt fra "nå går det til helvete med alt" til "dette lærte jeg mye av, både om meg selv og litt om dere kvinnfolk". Du har vel andre mål i livet ditt enn bare mannfolk og kjæreste også?

Gjest brutal_mann
Skrevet

For å glemme så må du unngå. Gjerne kombiner med å fokusere på deg selv og hva du har mest lyst å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

En annen ting er jo at du kanskje ikke trenger å lide deg gjennom kjærlighetssorgen… Du sier at du ville tatt ham tilbake :/ Ville han tatt deg tilbake?

Anonymous poster hash: 3ea16...e1b

Joda, men ting er ikke så enkelt...

AnonymBruker
Skrevet

Brudd er utrolig tung! Men det blir bedre, unngå han, ikke send meldinger osv og prøv å ikke søk han opp. Tro meg jeg vett det er enklere å si men det er det eneste som fungerer! :( å en ting, det vil bli bedre :)

Anonymous poster hash: bf341...490

Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg fant et bilde av eksen min i dag og alt av følelser jeg hadde for ham veltet fram i meg og jeg vet hadde han stått her, så hadde jeg tatt ham tilbake uten betenkning. Trodde jeg var kommet over ham, men åpenbart ikke :-( Hvordan skal jeg komme over ham? Noen ideer?

Oh. Du er sentimental,og det er greit det da. Ser bilder av ekser,og tenker:- vi hadde det så fint! ;)

Og det hadde vi jo. Der og da :)

Vet du? Min erfaring er,at når du føler sånn,er det ikke eksen du savner,men de fine stundene. Tror faktisk du er på vei til å ta i mot kjærlighet igjen :-)

Vær våken for en ny du :-)

Gjest Blomsterert
Skrevet

Den nye får deg ikke til å glemme,men minnene gir ikke sorg. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...