AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Om jeg sovner på soffan på kvelden, og blir vekket, er jeg nesten et annet menneske når jeg våkner! Jeg er så sur som jeg aldri er ellers, bryr meg nesten ikke om hva jeg sier. Hva er dette? Anonymous poster hash: d6462...d39
TheTeen Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 Du står opp på feil side av senga..? Det kan nok bare være at du har kort lunte om morgenen/ når du våkner, maaange som har det sånn. Kan være lavt blodsukker som nevnt over. Men du må nok nesten bare leve med det eller om det skulle gå på venner/forhold/familie løs så får du oppsøke en lege!
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 Har det på samme måte. Utrolig irriterende. Anonymous poster hash: 988a3...63b
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #5 Skrevet 1. juli 2014 Kjenner meg til dels igjen. Men det er bare hvis noen maser eller kommer med dumme kommentarer. Jeg er den som sitter helt i ro og bare prøver å våkne og drikke kaffen min i fred. Først da er jeg klar for noe mer. Mannen prøvde seg på å fleipe med meg om morgenen når vi hadde overnattingsbesøk. "Smil litt da! Ikke vær så suuuur! Se, hun er i bedre humør enn deg!" DA fikk han gjennomgå på en måte han aldri kommer til å glemme. Hans feil, det var han som gjorde eksakt det han visste at han ikke skulle. Anonymous poster hash: dd354...7ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå