Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I fjor møtte jeg en fyr, vi kom veldig godt overens og har beholdt kontakten siden da. Bare skravlet på facebook ca en gang i uka. Så den siste måneden har vi pratet masse, og vi skal på date på fredag. Men så kommer det fram at han aldri har smakt indisk mat. Han kjøper alltid vanlig biff da han går ut og spiser. Og jeg har lyst til å avlyse daten.

Han har heller aldri reist, bortsett fra Sverige og Danmark. Men han sier at han gjerne blir med på reiser.

Greia er at jeg elsker å reise, og har en stor lidenskap for mat, og jeg vil spise alt mulig, elsker å smake ny mat.

Men på den andre siden har jeg vært singel i 3 år, og møter bare drittsekker. Og han her vet jeg er bare snill og grei. Huff, vet ikke hva jeg skal gjøre.

Anonymous poster hash: a99fa...334
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gi han en sjanse.

Anonymous poster hash: e47c9...312
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Gi han en sjanse ja, du kan ikke droppe folk fordi at de ikke liker å spise det samme som deg. :)

Endret av Frk.K
  • Liker 4
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet (endret)

.

Endret av Hypnotica
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du seriøs? Dumpegrunn at han ikke har smakt indisk mat? At han ikke har reist noe særlig?!

Anonymous poster hash: c92e0...baf
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du er sær!

Anonymous poster hash: c92e0...baf
Gjest Tassen10
Skrevet

Du har vært singel for lenge, og har blitt sær;)

Dra på denne daten, og gi ham en sjanse eller to.

Kanskje liker han indisk mat?

Jeg er veldig nysgjerrig på mat, og liker å prøve mye nytt. Men jeg har ikke alltid vært slik.

Jeg liker indisk mat veldig godt, men spiste det første gang jeg var på date faktisk.

En gang må være den første for alle:)

Skrevet

Du får vise ham verden, da (både den kulinariske og den bokstavelige).

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Jeg er sær.

Du er noe langt verre.

:)

• Liker 3
Skrevet

Er du sikker på at du faktisk vil date han? Siden det skal så lite til for å få deg til å revurdere mener jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du er sær. Gi fyren en sjangs.

At han aldri har smakt indisk mat betyr ikke at han ikke er åpen for å prøve. At han ikke har reist noe særlig betyr ikke at han ikke har lyst eller ikke liker det. Det kan være dårlig råd, mangel på reisefølge, etc.

Det må da vel være plenty av ting du ikke har prøvd eller gjort før? Betyr det at du aldri kommer til å gjøre disse tingene?

Jeg hadde aldri spist vegetarmat før jeg traff ene venninnen min. Ikke fordi jeg hadde noe imot vegetarmat, jeg hadde bare aldri tenkt på å lage det før. Nå eter jeg vegetarmat flere ganger i uken, og elsker å prøve nye ting.

Om du ikke gir folk en sjangs til å prøve noe kan du forbli singel lenge...

Anonymous poster hash: c6018...39a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...