AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Hva er mest passende, jeg har aldri gjester og vil ikke drite meg ut! Anonymous poster hash: 6cced...114
Brunhilde Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 Det er vel like greit og/eller vanlig med begge deler? Jeg er glad i pasta med pesto, oliven, kapersbær og kanskje litt røyket laks og avocado, men jeg er også glad i pasta med en skikkelig god tomatsaus. Hva er du flinkest til å lage? Jeg tror jeg ville gått for det jeg mestret best.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 Så fint med en oppskrift, hvis andre også sitter på gode oppskrifter så del gjerne! Anonymous poster hash: 6cced...114
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Pasta med tomatsaus er safest. Du kan evnt servere baguetter som er skåret ut og smørt/fylt med pesto! (på samme måte som hvitløksbaguettene man kjøper). Det er snaddergodt! Anonymous poster hash: 4d3b8...b8f 1
Express Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Personlig er jeg mest glad i rød pesto. Det blir jo på en måte en mellomting mellom de to rettene du vurderer. Kanskje det kan være noe?
MonaPona Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Eller bland de to!! Jeg elsker det!! Rød pesto er ikke det samme som å blande!! mmmmmmmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå