AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Hei! Jeg kjører streng lavkarbo, og stortrives med det! Det er det som er kostholdet for meg. Men, nå har jeg fått øynene opp for intervalltrening.... Og da kjenner jeg at jeg blir veldig fort tom. Av og til er jeg tom før jeg har begynt. Så, jeg vil fortsatt ha minst mulig karbs. Men litt rundt trening. Hva anbefaler dere? Er det viktigst å få det i seg før eller etter? Rekner med en banan holder.Anonymous poster hash: a11bd...183
Supraspinatus Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 Hei! Jeg kjører streng lavkarbo, og stortrives med det! Det er det som er kostholdet for meg. Men, nå har jeg fått øynene opp for intervalltrening.... Og da kjenner jeg at jeg blir veldig fort tom. Av og til er jeg tom før jeg har begynt. Så, jeg vil fortsatt ha minst mulig karbs. Men litt rundt trening. Hva anbefaler dere? Er det viktigst å få det i seg før eller etter? Rekner med en banan holder.Anonymous poster hash: a11bd...183 Etter trening er mest fornuftig om du vil opprettholde ketose. Dog vil du sannsynligvis alltid føle det er litt tyngre så lenge du ligger konstant lavt på karbohydratene. Etter trening kan du spise litt karbohydratrik mat. Tørket frukt, honning, kanskje litt melk. Gjerne en 50-60gram karbohydrater. Jo tidligere du spiser det etter trening jo mer går rett til glykogen.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 Etter trening er mest fornuftig om du vil opprettholde ketose. Dog vil du sannsynligvis alltid føle det er litt tyngre så lenge du ligger konstant lavt på karbohydratene. Etter trening kan du spise litt karbohydratrik mat. Tørket frukt, honning, kanskje litt melk. Gjerne en 50-60gram karbohydrater. Jo tidligere du spiser det etter trening jo mer går rett til glykogen. Takk for svar. Lagde meg en smoothie av 2 egg, 1/2 stor avokado, en banan og 5-6 jordbær. Mettet godt. Kanskje jeg rett og slett må øke karbene litt om jeg vil fortsette med intervalltreninga. Var så gøy! Anonymous poster hash: a11bd...183
sullå Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 Hvor streng er du når det gjelder grønnsaker? Kanskje det hjelper å øke mengden grønnsaker, evt spise mer rotgrønnsaker hvis du ikke spiser det Det gjør i alle fall jeg, og for meg fungerer trening helt fint. Det er jo ikke sikkert at det hjelper for deg, da. Jeg spiser sjelden mer karbohydrater etter trening, men en gang i blant tar jeg en banan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå