AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Da jeg var liten skjedde det en gang noe jeg aldri glemmer. Ingen kjempestor sak, jeg og 5-6 barn i nabolaget lekte, og så ropte moren til en av oss på oss og sa at vi måtte komme og så skulle vi få is. Og så delte hun ut en til alle, unntatt meg, bare overså meg fullstendig og gikk forbi. Nå skal jeg begynne å jobbe på samme arbeidsplass som henne. Dette er et lite sted. Dette er en dame som er litt 'viktig' her, moren til ordføreren bl.a. Jeg kjenner at det neppe vil bli noe vennskapelig kollegafoehold. Men bør jeg konfrontere henne med dette og spørre hvorfor? Kanskje hun hadde noe konflikt med foreldrene mine som jeg ikke vet noe om?Anonymous poster hash: 7f382...734
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 Let it go.. Kanskje foreldrene dine hadde gitt klar beskjed om hva du kunne og ikke kunne spise?Anonymous poster hash: 07ff8...47d 1
bortkommen Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 Det går jo an å spørre, men jeg hadde ikke troppet opp på kontoret eller hva dere har og lagt storhanda på bordet og forlangt et svar! Det går an å spørre litt undrende når det passer, noe sånt som: Duuuu, det er noe jeg lurer på. Husker du den gangen osv osv Kanskje hun synes det er litt pinlig eller at det plager henne også litt og at hun synes det er greit å få det luftet. Du bør nok trå litt varsomt og ta det når du føler at dere har et såpass forhold at det er naturlig. Jeg regner med at dere kjenner tross alt hverandre såpass fra før av at dere ikke er direkte fremmed for hverandre heller Når det er sagt er det dårlig gjort å la barn bli behandlet på den måter pga uenigheter hun og dine foreldrer evt måtte ha med mindre dine foreldrer ikke har sagt at hun skal gi faen og gi deg noe godterier feks. 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 Vet ikke om noe med henne og foreldrene mine, var bare en teori som poppet opp. Har aldri snakket med dette kvinnemennesket i mitt liv, og den episoden er grunnen til at jeg ikke har noe til overs for henne.Anonymous poster hash: 7f382...734
Hjerteblomst Skrevet 1. juli 2014 #5 Skrevet 1. juli 2014 Kan jo også hende hun bare var litt fjern og trodde du hadde fått is/ ikke så deg, eller? Synes uansett du skal høre på dem over her som sier at du bør være høflig og hyggelig og så heller nevne det en gang det føles naturlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå