MarianneE Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Hvordan oppbevares tørrvarer hos deg? Jeg trenger noe nytt har jeg sett idag.... Legg gjerne ved en link!
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 Hvordan oppbevares tørrvarer hos deg?Jeg trenger noe nytt har jeg sett idag.... Legg gjerne ved en link! Hvorfor trenger du noe nytt? Tørrvarer skal ofte oppbevares tørt, mørkt, frostfritt og kjølig. Kjølerom er supert. Ellers et skap i en del av huset der det er kjøligst mulig. Anonymous poster hash: 732ec...d94
Gjest Lille-pus Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 Jeg har hyller i samme bodrom som fryseren og vinskapet (kjøl) står på. I hyllene står hermetiske tomater, honning, påleggshermetikk, skinke, tomatpurè, krydder, kaffe, te, marmelade og den typen ting. Og så har jeg en stor oppbevaringsboks med lokk fra Hammarplast. I den boksen har jeg mel, gryn og frø. Liker å holde dette i en egen boks
MarianneE Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2014 Hvorfor trenger du noe nytt? Tørrvarer skal ofte oppbevares tørt, mørkt, frostfritt og kjølig. Kjølerom er supert. Ellers et skap i en del av huset der det er kjøligst mulig.Anonymous poster hash: 732ec...d94 Det gikk litt fort i svingen her. Jeg har ryddet i skapet og har sett at det oppbevaring systemet jeg har ikke fungerer optimalt, noen lokk har sprukket osv. Det trengs en liten fornyelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå