AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Er det noen som har forslag til en innholdsrik god film å se. Gjerne fra sann historie , men behøver ikke å være det Anonymous poster hash: 86290...6bd
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 Boys don't cry. Monster Et par tips. Vet ikke hva du legger i innholdsrik. Anonymous poster hash: a8b5d...98f
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 12 years a slave Anonymous poster hash: 9cc03...00e 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #5 Skrevet 1. juli 2014 Du må komme med et eksempel på en film du har sett TS, som du synest var god og innholdsrik, så vi kan peile oss inn litt Anonymous poster hash: 44a54...f61
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #6 Skrevet 1. juli 2014 Om du har lyst til å bli lett deprimert ser du Biutiful. Anonymous poster hash: 6bbc6...c76
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #7 Skrevet 1. juli 2014 Boys don't cry. Monster Et par tips. Vet ikke hva du legger i innholdsrik. Anonymous poster hash: a8b5d...98f i innholdsrik, legger jeg en film som har med mening i livet å gjøre. Tanker om livet. Altså filosofiske tanker om hva som betyr noe i livet osv. Eksempel er the impossible - det er en tankevekker film som visst nok er laget for å lage en vekker på å sette pris på hver dag i livet. Jeg synes filmer basert på sanne hendelser er interessante. Liker også litt humor i filmen. Og masse kjærlighet Anonymous poster hash: 86290...6bd
99699 Skrevet 1. juli 2014 #8 Skrevet 1. juli 2014 You should see "Benjamin Button"! That movie really touched my heart!
Mann 42 Skrevet 2. juli 2014 #9 Skrevet 2. juli 2014 i innholdsrik, legger jeg en film som har med mening i livet å gjøre. Tanker om livet. Altså filosofiske tanker om hva som betyr noe i livet osv. Eksempel er the impossible - det er en tankevekker film som visst nok er laget for å lage en vekker på å sette pris på hver dag i livet. Jeg synes filmer basert på sanne hendelser er interessante. Liker også litt humor i filmen. Og masse kjærlighet Anonymous poster hash: 86290...6bd Hva som helst av Star Trek-filmene med Patrick Stewart i rollen som kaptein Jean-Luc Picard. Star Trek er hovedsaklig historiedrevet. De filmene som har kommet de siste årene, er ikke så opptatt av historien, de er mer "more bang for the bucks"-dominert, og vil til og med ofre rasjonalitet og historielinje dersom det ligger en god eksplosjon i den retningen. Men filmene fra Stewart-eraen går ikke i den fella. Og så er det hyggelig med litt fremtidsoptimisme. De fleste filmer om fremtiden er jo dystopier. Star Trek viser en fremtid der menneskeheten faktisk klarer å kravle seg ut av hulen og ta litt avstand fra sin indre neanderthaler.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #10 Skrevet 2. juli 2014 You should see "Benjamin Button"! That movie really touched my heart! Trådstarter: Jeg elsker filmer om kjærligheten, vanskelige ting i hverdagen - altså ikke bare sånn lykke happyniess, men livets utfordring, og filmer som har med hva som betyr noe i livet å gjøre. Jeg elsker slike. Jeg er gjerne rar, men jeg synes slike får meg til å tenke og reflektere bedre over livet Og de er spennende å se på. Skal søke opp forslaget ditt Anonymous poster hash: 86290...6bd
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #11 Skrevet 2. juli 2014 Trådstarter: Jeg elsker filmer om kjærligheten, vanskelige ting i hverdagen - altså ikke bare sånn lykke happyniess, men livets utfordring, og filmer som har med hva som betyr noe i livet å gjøre. Jeg elsker slike. Jeg er gjerne rar, men jeg synes slike får meg til å tenke og reflektere bedre over livet Og de er spennende å se på. Skal søke opp forslaget ditt Anonymous poster hash: 86290...6bd 50/50 med Joseph Gordon-Levitt er veldig fin. Handler om kreft, men det er masse humor og sjarm, og hele filmen er veldig troverdig. Ikke sånn glam Hollywood-film, men realistisk og hovedpersonene kunne vært mannen i gata, liksom. Virkelig skjønn film, får deg til å reflektere over livet og hva som betyr noe Finnes på Netflix.Anonymous poster hash: b5c09...ab7
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #12 Skrevet 2. juli 2014 Jeg er også veldig glad i "Stuck In Love", med bl.a Jennifer Connelly og Logan Lerman. Familiedrama, vennskap, kjærlighet etc. God film Anonymous poster hash: b5c09...ab7
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #14 Skrevet 2. juli 2014 trådstarter: jeg likte veldig godt filmen " The wow" eller " elsk meg igjen". Den var fra sann historie og kjempegod. Liker den typen film. Anonymous poster hash: 86290...6bd
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #16 Skrevet 2. juli 2014 Jeg er ikke ts, men vil gjerne ha forslag til en god skrekkfilm. Er det noen som har forslag til en god skrekkfilm som virkelig er skummel, og gjerne med en god historie? Anonymous poster hash: da728...bfd
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #18 Skrevet 2. juli 2014 The blind side 50/50 Anonymous poster hash: 6ca2c...001
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #19 Skrevet 2. juli 2014 Soroya M! The stoning of Soroya M? Anonymous poster hash: da728...bfd
Muscae Skrevet 2. juli 2014 #20 Skrevet 2. juli 2014 Jeg er ikke ts, men vil gjerne ha forslag til en god skrekkfilm. Er det noen som har forslag til en god skrekkfilm som virkelig er skummel, og gjerne med en god historie? Anonymous poster hash: da728...bfd Det finnes en skrekkfilm-tråd på forumet. Den er på ikke mindre enn 29 sider, så tipper du finner noe der. Uansett skal man ikke gå inn i en annens tråd og spørre om helt andre ting, da åpner en heller en ny tråd. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=759275 Mitt tips er "Cloud Atlas" (2012). Den er ikke bygget på en sann historie, men den får deg til å tenke likevel. Usikker på om jeg forsto den skikkelig,så jeg skal se den en gang til. http://www.imdb.com/title/tt1371111/ "12 years a slave" er også en god film. Den er basert på virkelige hendelser, og er veldig sterk. Den handler om en svart mann som er fri og lever sammen med familien sin i New York, før han blir kidnappet og solgt som slave i sørstatene. Men vil anbefale deg å se den med tekst, for det var et ganske innviklet sørstatsspråk innimellom... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå