Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg litt rar for jeg føler at alle rundt meg farger håret. Jeg ser at de gjør det, mens jeg går rundt med en vanlig brunfarge på håret, og bare lar det være naturlig. Jeg er redd å farge det, for jeg liker at det ser naturlig ut. Men mange kler farget hår, men jeg er redd at jeg ikke kler det. Er vel også derfor :)

Anonymous poster hash: 87d81...407
Videoannonse
Annonse
Gjest Silverstream
Skrevet

Jeg har heller aldri gjort det. Liker den blonde fargen min, men kunne ønske den var litt lysere :P

Gjest Pheel
Skrevet

Er du egentlig ganske fornøyd så råder jeg deg virkelig til å la være. Naturlig er så å si alltid det mest kledelige og pene.

Selv farger jeg håret og gjort det i så veldig mange år, så synes det er vanskelig å få tilbake min naturlige farge, som jeg nå gjerne ville hatt tilbake.

Skrevet

Moren min lot meg farge håret for første gang da jeg gikk i 6.klasse, og siden har jeg fortsatt. Dessverre.

Skrevet

Jeg skal gjøre det resten av livet.

• Liker 1
Gjest Riskjeks
Skrevet

Jeg gjør ikke det. Har brunt hår. Farget det sånn rød/brun-aktig en periode i slutten av tenårene, men kuttet det ut. Synes naturlig farge er finest, og så slipper man å drive og farge det hele tiden (ettervekst er grusomt stygt, i alle fall når den naturlige hårfargen er veldig ulik den fargede), og håret blir ikke så slitt/tørt.

Skrevet

Har vel farga det mer eller mindre de siste 15 åra, først fordi det var gøy med knalle farger, siden fordi jeg trives bedre med svart hår enn med min naturlig mellombrune farge

Skrevet

Har prøvd mye av hårfarger, men nå har jeg kun min naturlige. Skal begynne å farge det en del når jeg får grå hår. Vil nyte noen år med min egen farge først.

Skrevet

Selv har jeg farget håret siden jeg var 14 år, og nå er det ett år siden jeg ble "farge-fri" :danse: Håret mitt er ihvertfall veldig fornøyd med denne forandringen, selv synes jeg at naturlig kler meg bedre (why did I need all those years to understand...)

Er du fornøyd, så burde du definitivt fortsette med ditt naturlige hår ;)

Skrevet

Hei.

Jeg har farget håret i en del år, men har nå bestemt meg for å slutte :) Jeg har ikke tid og penger til å gjøre det lengre, rett og slett! Jeg ønsker min naturlige hårfarge tilbake, så nå blir det sparing og klipping fremover :laugh:

Og jeg kjenner mange som ikke farger håret - ja, til og med folk som aldri har farget det. Jeg føler at begge deler er like vanlig :)

Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det. Farget det et par-tre ganger i slutten av tenårene, men det var ikke noe jeg hadde lyst å fortsette med.

Liker mitt naturlige mellombrune hår :)

Skrevet

Farger det aldri nå, men gjorde det en del i tenårene. Liker nå min lysebrune farge med naturlige, lysere striper, og synes den kler meg godt. Og så tenker jeg at jeg sparer en del tid og penger. :P

Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Har aldri farget det. Liker den naturlige hårfargen min veldig godt og har fått mange komplimenter for den.

Skrevet

Sluttet å farge håret for 2 1/2 år siden, og håret har virkelig blitt mye sunnere! F.eks. klødde jeg mye i hodebunnen, men nå gjør jeg det aldri. Det tar sin tid å spare da, har fortsatt litt slitt farge nederst. Men det er absolutt verdt det, og jeg gleder meg til det er 100% naturlig 😄

Gjest miss_sara
Skrevet

Jeg legger kun lyse striper i håret :)

Gjest Knuse
Skrevet (endret)

.

Endret av Knuse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har farget det siden jeg gikk i 9.klasse på ungdomskolen (skal begynne å studere til høsten nå.), og har nå 4 cm ettervekst. Skal ikke farge det på veldig lenge nå, da håret mitt er blitt slitt og tørt av fargingen. Dessuten sparer jeg tid og penger som student. Etterveksten er ikke så veldig synlig, så det får gå. :)

Anonymous poster hash: 134f6...49f
Skrevet

Jeg farger håret ja :) Er opprinnelig veldig lys kommunegrå. Nå farger jeg det lyst. Får finere lysfarge med farging enn jeg har fra naturens side, så :)

Har også farget det mørkt i flere år.

Skrevet

Har farget håret siden jeg var 13. Er naturlig mørk blond, farger det grått for tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...