Gå til innhold

Er det noen av dere som ikke dater aktivt? og har tatt pause?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen av dere som ikke dater aktivt, og har tatt pause for å finne seg selv først. Jeg har tatt en pause fra alt som heter dating i 4 måneder nå. Føler det er lenge. Men jeg kan føler ikke for å date nå. Har nok med livet mitt ellers, og blir bare syk av nedturer spesiellt.

Anonymous poster hash: 233f7...653
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Driver sjelden med "aktiv dating". Mer sånn at hvis jeg møter noen så driver jeg på med dem... men går ikke inn for å date.

Anonymous poster hash: 592c4...325
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt "pause" for alltid, gidder ikke lenger følelsesmessig berg-og-dalbane.

Anonymous poster hash: ded04...dc3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt "pause" for alltid, gidder ikke lenger følelsesmessig berg-og-dalbane.

Anonymous poster hash: ded04...dc3

Trådstarter: ja det er i det moduset jeg føler meg i også. Jeg føler at jeg ikke orker tanken på å date en mann igjen. For det tar sånn på selvtilliten å få avslag, eller få kun useriøse merkelige tilbud. Da har jeg det bedre uten dating. Jeg liker å ha et stabilt rolig liv, og det har jeg nå om dagen :). Følte meg skikkelig syk da jeg datet aktivt. Bedre uten å date av og til. Men kunne ønske jeg klarte å takle nedturer bedre, og makte dating.

Anonymous poster hash: 233f7...653

Skrevet

Jeg har ikke datet ordentlig siden jeg ble singel for halvannet år siden, rett og slett fordi jeg ikke vil ha noen for øyeblikket. Ikke fordi jeg savner eksen, for det gjør jeg absolutt ikke, men fordi det er så deilig å være alene.

Skrevet

For få single kvinner ...

Enten det ellers lyver de fleste :D :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...