AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Eg er sjalu på broren min for han har kjæreste og ikkje e, d e veldig vondt. Føler me veldig ensom når han er hjemme hos meg me dama si og ser de kliner og koser se. De har nettopp fått en unge også. Eg e så klart stolt onkel, men føler me så sjalu. D e så vondt å sjå at noen er så lykkelig og e får ikkje. E glad på deres vegne så klart. De skal være her til slutten av August. Hvordan skal eg holde ut? Anonymous poster hash: 55811...60f
Gjest Steamboat Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 (endret) Sjalu på noen som får unge mens de bor hos broren? Endret 1. juli 2014 av Steamboat
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 De bor ikkje hjemme, men e hjemme i ferien til langt uti August. Anonymous poster hash: 55811...60f
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #5 Skrevet 1. juli 2014 Du må ha troen på at det er mulig for deg også å få deg kjæreste. Det er jo ikke sikkert du møter henne akkurat nå, men du overlever likevel en stund. Du kan jo drømme om den jenta du ønsker deg, til hun dukker opp. Og når det gjelder unge, så trenger du i hvert fall ikke det med en gang, det kan du godt vente en stund med. Du kan oppsøke situasjoner hvor det er mulig å møte en jente. Gå på utecafeer, i parken, ut på byen. Om du har hund, så er jo det fint for å komme i kontakt med folk når du går tur. Bare ha troen på at du kan treffe henne når som helst. Og kos deg med livet underveis. Anonymous poster hash: c9fec...e0b
globalagogo Skrevet 1. juli 2014 #6 Skrevet 1. juli 2014 Uff, at folk kliner og koser mens andre er til stede er ufattelig irriterende : S 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #7 Skrevet 1. juli 2014 Gled deg over å være kul onkel og gled deg på broren din sine vegne. Du får deg kjæreste en gang du også, nyt singeltiden. Anonymous poster hash: ca5f7...682
Gjest stian86 Skrevet 2. juli 2014 #8 Skrevet 2. juli 2014 Om du ikke klarer og glede deg over at andre har det bra så fortjener ikke du det heller. Om mine nærmeste er lykkelig er eg glad på deres veine. Jeg er selv singel og 28 år. Kommer når det kommer, begge mine søsken har kjærester og syns bare det er koselig at de har det :-) vil de ska ha så godt liv som overhode mulig. Når det kommer til alt. Det er jo ikke sånn at en kjæreste gjør alt perfekt. Er opp og ned der og, sånn som alt annet i livet.
Gjest PTR Skrevet 2. juli 2014 #9 Skrevet 2. juli 2014 Du må jobbe med deg selv og ta deg sammen. Det er ikke meningen at det skal være vondt å se noen lykkelig.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #10 Skrevet 2. juli 2014 Klininga kunne de vel godt ha droppet når de er på besøk. Forstår at du ikke synes det er noe særlig. Anonymous poster hash: 14cdf...cc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå