Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Idag skjedde det igjen.

Han kjørte bilen sin og jeg såg han fordi jeg kjørte i mot han. Men er ikke sikker på at han såg meg. Det var i en sving så tror ikke han kan unngå å se meg men jeg er da altså ikke sikker. Jeg følte meg litt rar etterpå. Jeg har ingen følelser for han lenger men jeg snudde og kjørte etter han. Jeg ville han skulle få se meg . Hvorfor fikk jeg den følelsen? Hva føler dere når dere treffer på deres ekser ute helt tilfeldig?

Anonymous poster hash: 96d40...37e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skam. De kjenner meg for godt, og det er ubehagelig.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Skam. De kjenner meg for godt, og det er ubehagelig.

Haha, så sant

Anonymous poster hash: bc4e7...4d2

Skrevet (endret)

... 

Endret av Polly Ester
Gjest Awzm me
Skrevet (endret)

...

Endret av Awzm me
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir kvalm og skjelven, og vonde minner kommer frem..

Anonymous poster hash: a7a00...41f
  • Liker 1
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Den ene eksen må jeg treffe av og til fordi vi har felles barn. Blir bare sint når jeg ser ham.

Den andre som jeg ikke har truffet må veldig mange år hadde jeg nok vært litt nysgjerrig på.

Anonymous poster hash: 5ffa9...c2e
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heldigvis ikke truffet på eksen i det siste, men tenker jeg på det så blir jeg bare sint og har lyst til å finne ut alt han gjør på og hva han sier og hvem han er med. Fordi han fortalte meg så mange løgner at jeg slet pga det og nå vil jeg vite hva som er sant. Problemet er bare, hvordan kan jeg vite hva som er sant nå?

En annen eks reagerer jeg ikke på å se. Bare reagerer med å trekke meg vekk om han kommer for nær eller noe for jeg vil ikke han skal tro det foregår noe mellom oss.

Anonymous poster hash: f0c77...290
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Booker
Skrevet

"Helvete"

Også later jeg som om jeg ikke ser han/har det fryktelig travelt.

Gjest Blomsterert
Skrevet (endret)

Når jeg ser min første eks blir jeg rørt fordi han har klart å få den familien han selv ikke hadde,og en kone som fremdeles er tydelig forelsket i ham. Han var og er en kjempefin fyr,og jeg var dessverre ikke så glad i han som han fortjente..

Ellers føler jeg forskjellige ting utfra hvem de,og hva vi delte.

Er bare en følelse som går igjen,og det er at jeg var god på å ta velge feil menn..

Endret av Blomsterert
Skrevet

Har overhodet ingen følelser for noen av dem og siden vi ikke skiltes som venner så synes jeg det er skikkelig kleint. Vet aldri om jeg skal si hei, ikke si noe eller hvor jeg skal se osv. Jeg blir skikkelig svimmel, usikker og kvalm.

Gjest Santa Barbara
Skrevet

Hjertet mitt flyr oppi halsen og jeg blir helt rar i trynet sikkert. Null følelser lenger, så aner ikke hvorfor det skjer..

Skrevet (endret)

Spesielt nå som jeg befinner meg i samme land, og ikke minst, samme område som eksen føler jeg dette skjer litt for ofte, men det går i: "Helvete" som fort går over til; fuck you.

Så føler jeg meg plutselig mye bedre. Vil legge til at hele den opplevelsen med bruddet og bruddet i seg selv var stygt. Veldig stygt.

Endret av dillyduzit
AnonymBruker
Skrevet

Første tanken min er alltid "hvordan ser jeg ut??". Kjenner jeg har litt ekstra behov for å se bra ut når jeg møter en av eksene, selv om det egentlig bare er teit da de jo har sett meg tidlig på morran, etter joggeturer, ravende dritings og andre ulekre situasjoner. Blir litt usikker tenåring igjen. De har jo sett meg på mitt mest sårbare.

Til helga er jeg invitert på fest der jeg vet at min eks fra ni år tilbake kommer. Han dumpet meg, og jeg hadde en tåredryppende "jeg elsker deg så høyt" fadese noen måneder etter det. Det var siste gang jeg traff han, og er over han forlengst. Jeg har fått mann og to barn etter det, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg lar han påvirke meg, men jeg vurderer å droppe festen pga han...

Anonymous poster hash: 6c337...d4c

• Liker 2
Skrevet

Første jeg tenker: Fuck.

Så får jeg liksom følelsen av å plutselig være et fluktdyr istedenfor den tigern jeg vanligvis er :fnise:

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg forferdelig å møte på han, akkurat fordi det ikke er morsomt for meg eller samboer. Jeg vil egentlig at han skal se meg, men både og. Vil også bare gjemme meg, hvis jeg møter dem (spesielt en som jeg hadde virkelig følelser for.) det er han jeg kaller han, fordi jeg ville at han skulle være "the one"... Å da begynner jeg å se på ting jeg har på meg om det er bra nok og la han se meg slik. Føler meg så forferdelig å tenke sånn ovenfor samboer...

Anonymous poster hash: 4d523...a1e
Gjest Christina146
Skrevet

Blir kvalm og skjelven, og vonde minner kommer frem..

Anonymous poster hash: a7a00...41f

Uff. Jeg har det litt på samme måte. Ble et stygt brudd for min del, jeg ga alt, han ingenting.

Sist gang jeg møtte han hadde jeg vært på jobb og kveldsskole i 12 timer, så var helt utkjørt og følte meg ikke fresh. Ble rett og slett svimmel når jeg så han, skjelven og prøvde og pynte på et smil.

Jeg savner han ikke eller noe slikt, men tror det er på grunn av at jeg ikke fikk en skikkelig avslutning på forholdet.

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs hvem av dem det er :ler:

Min eksmann som jeg har barn med, treffer jeg rett som det er, og vi har alltid hatt en god tone. Helt greit å møte på han, eller skravle i telefonen. De andre jeg har hatt etter han, vil jeg helst slette fra både hukommelsen og historien min. Tullinger, alle sammen. Så er vel jeg den største tullingen, som har vært sammen med dem...

Anonymous poster hash: 56096...40c
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Gir han et kjørlig, likegyldig nikk og tenker; hva i alle dager så jeg i den fyren. Eneste forklaringen jeg har på det er at jeg var ung, dum og uerfaren.

Anonymous poster hash: 0a773...1e4
  • Nyttig 1
Skrevet

Det kiler skikkelig i magen og jeg blir litt nervøs, aner ikke hvorfor da jeg ikke har noen følelser for han (at jeg mistet følelsene var jo egentlig hovedgrunnen til at det ble slutt, så..).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...