Gjest svenskbrud Skrevet 1. mars 2002 #1 Skrevet 1. mars 2002 Hei! Jag är ny her! Ni får ha tålamod med min dåliga stavning på norsk. Historik: Mor är från Trondheim (halva släkten) Far från norra Sverige (andra halvan) Norge/Trondheim är mitt andra hem. Jag firar sytt'ne mai varje år i Norska Sjömanskirke i Göteborg. Mina 2 piker har "fusk" bunader från Sparkjöp. Skall själv köpa en blå till årets stora dag. Hoppas att jag får plats bland er allihop!
Gjest Hege Skrevet 1. mars 2002 #2 Skrevet 1. mars 2002 Heisann! Da blir visst jeg den første til å ønske deg vekommen hit Et lite tips: hvis du går opp til pekerne øverst på sidene finner du FAQ. Masse nyttig informasjon om forumet. Håper du vil trives Svenskbrud 12
Flo* Skrevet 2. mars 2002 #4 Skrevet 2. mars 2002 Tjenare bruden, hur är läget? Vad roligt att det kommer fler svenska tjejer hit! Neida, jeg er ikke svensk men har bodd der i 5 år ( Luleå ) Skriv på svensk. Det blir mye mer naturlig for deg, og jeg tror at de fleste her forstår svensk så godt at vi ikke får problemer. Velkommen til de håpløse bruders samfunn! Her koser vi oss, krangler litt iblant osv. En liten advarsel : Du blir fort avhengig av å være her!!!!!!
Gjest svenskbrud Skrevet 2. mars 2002 #5 Skrevet 2. mars 2002 Tack allihop för det varma välkomnandet! Norska är mitt andra språk i talet, dock ej i skrift. Jag VET att det är lätt att fastna i forumet, vi har ett liknande på en svensk sida: BröllopsTorget. Där har jag fastnat, flera timmar, ett par dar i veckan. Jag går in och läser och skriver svar VARJE dag minst 30 minuter. Jag är fast i "missbruket"!! [] Jag skall inte gifta mig förrän om ca 2-3 år pga ekonomin, men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge!! Hoj från mig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå