Gjest Jon Are Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Jeg nærmer faretruende dette fire tallet.Fryktet og hatet av mange;-) Du innser at er 40 når: -Duhar ingen glede av vorspiel eller byen lengre. Kun kino og ut og spise. -Bestemødre har plutselig blitt attraktive . -Du liker å diskutere med kvinner, og intellektet har mye mer å si enn en kropp -Du er smertelig klar over at livet er kort og griper enhver mulighet til å oppleve noe nytt. -Du sørger over det som ikke ble -Du ser deg i speilet og innser at tynn ikke er like kledelig. -Du ser på unge mennesker med vemod og bekymring. Lurer på hvordan det skal gå med enkelte. Og til syvende og sist helt fantastisk flott å bli 40. Jeg elsker den roen og visdommen jeg til slutt fikk. Med hilsen fra: Jon Are
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 Jeg vet hva du mener og du kan bare slappe av. Livet går greit videre det. Ingen krise å fylle 40. Anonymous poster hash: 23c68...ec8 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 Jeg vet hva du mener og du kan bare slappe av. Livet går greit videre det. Ingen krise å fylle 40. Anonymous poster hash: 23c68...ec8 Joda, livet går videre og det er selvfølgelig også mye man skal være takknemlig for, men det er jo ikke til å stikke under en stol at man gjør seg opp en status-quo på hvor man er i livet, ikke minst om man gjør det man ønsker med tanke på jobb, reiser, familie, nettverk eller hva det enn nå man er man ønsker. Det er jo en alder der man rent gjennomsnittlig er halvveis i livet og der man veldig snart bør begynne å endre på ting dersom man f. eks ønsker en annen type jobb eller ønsker å gjøre andre større livsendringer. Anonymous poster hash: 983e9...e91 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 Den var fin TS Her er mine: Du vet du nærmer deg 40 når: - du ser deg i speilet og lurer på hva i all verden som skjer med kjakene dine (de slipper taket) - mannfolk flest er klager høylytt over at kona ikke forstår de, eller at de proklamerer at de ikke tror på kjærligheten lengre (de på samme alder), istedet for å ha det litt gøy - du tar deg sjøl i å kjede deg litt for du har sett, hørt og gjort alt før - når du tar deg sjøl i å si: når jeg var på din alder, når jeg var ung, på 90-tallet skjønner du, gjorde vi slik og sånn, det er jammen ikke greit å være ung i dag - når ingenting biter på deg lengre og det skal mye til for at du blir fornærmet (deilig) - når du er 100% sikker på deg selv når du har sex og løpe rundt naken er bare befriende selv om kroppen ikke er tipp topp lengre, men du vet veldig godt hvordan den fungerer Og helt til slutt: når du kan gi deg blanke f, for du vet av erfaring at det helst vil gå godt, gjør det ikke det, så ordner det seg likevel og verden går ikke under Det er deilig å snart bli 40 hilsen kvinne som nærmer seg Anonymous poster hash: 12a42...42e 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #5 Skrevet 1. juli 2014 Fin tråd! Du vet du er 40 når du: - sjelden går ut av comfortsonen din. Da jeg var student gjorde jeg masse nye ting og kurs og tang hele tiden. Men nå gjør jeg bare det jeg vet jeg liker fra før.... Eller kanskje er det bare comfortsonen som har blitt så stor at "ingenting" er skummelt lenger?? Men nei...jeg føler i grunnen nå at jeg trenger å utfordre meg selv for å unngå å bli "satt". Ikke sånn "kjøpe motorsykkel"-utfordring, men utvikle personligheten. Ja. - skjønner alt folk slett ikke tenker og reagerer på samme måte som deg. Det høres banalt ut, men det er noe jeg har reflektert skikkelig over det siste året. At det som er helt logisk og opplagt for meg ikke oppleves slik for andre. En bør altså forsikre seg om at man har en samme forståelse av det som skal gjøres. Anonymous poster hash: 9e18b...4e1
Petalouda Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Du vet du er førti når du innser at du kan leve uten sex men ikke uten brillene dine.
asterix Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 Når livet bare blir bedre og bedre og du driter glatt i alle konvensjoner og slår ut håret og bare lever slik du vil. 1
Holar Skrevet 2. juli 2014 #8 Skrevet 2. juli 2014 Når du fortsatt drømmer om storgevinsten i lotto, men drømmen nå er å hjelpe barn og barnebarn
Gjest celine Skrevet 2. juli 2014 #9 Skrevet 2. juli 2014 Når livet bare blir bedre og bedre og du driter glatt i alle konvensjoner og slår ut håret og bare lever slik du vil. +1000 Når man ikke lenger er redd for å være litt bitch, og man innser at venner er noe som kommer og går! Når man innser at man fint kan være sta og stå på sitt, fordi man faktisk vet best! Når man kommer inn til legen, og man lurer på hvordan i alle dager "legen" har rukket å ta seg en utdannelse - vedkommende ser jo ut som en fjortis som ikke har blitt tørr bak øra!
Lillie Skrevet 2. juli 2014 #10 Skrevet 2. juli 2014 (endret) Når du innser at livet kanskje ikke ble helt som planlagt, men det er ingen krise likevel. Du er totalt avslappa til hva folk måtte mene og synes om deg. Så lenge du selv vet hva du står for så holder det i massevis. Du trener ikke lenger nødvendigvis kun for å holde deg slank og "fit", men også på grunn av helsegevinsten ved å trene Du begynner å slappe mer av i forhold til alder (frasen "alder er kun et tall" og "kroppen eldes, men jeg er like ung til sinns" brukes ofte ). Man blir bare bedre og bedre med årene, som en god årgangsvin Endret 2. juli 2014 av Lillie 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå