Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev en mail til Dermstore og spurte hvorfor de ikke sendte til Norge lenger.

De svarte : "The manufacturer who distributes Bare Escentuals now restricts us from shipping internationally as part of the agreement to allow us to sell their products at our store. However we have a great line called Glo Minerals with similar products that does ship internationally. "

Så da lurte jeg på om dette merket kan måle seg med Bare Escentuals. Er det noen som har prøvd GloMinerals?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen??

• 9 måneder senere...
Gjest Gjesta
Skrevet

*Dytter opp denne, jeg*

Har ingen prøvd? Huden min blir så sinnssykt tørr av Bare Escentuals. Jeg måtte legge den bort i høst pga dette, men har prøvd igjen den siste uka, og huden min liker det IKKE.

Dessuten ser fargeutvalget i GloMinerals bedre ut.

Skrevet

Lurer også.

Vi snakker om pudderfoundation, ikke sant?

Gjest Gjesta
Skrevet
Lurer også.

Vi snakker om pudderfoundation, ikke sant?

Jepp :) Ala Bare Escentuals, men skal være mindre skimrende, og finnes også i presset form, og fargeutvalget er bedre enn hos BE. Forhåpentligvis er den også mer egnet for tørr hud.

• 3 uker senere...
Gjest Gjesta
Skrevet

Nå har jeg testet GloMinerals (hos hudpleieren). Finnes i mange flere farger enn Bare Escentuals, og både i løs og presset form. Finishen er mattere/mer som vanlig foundation, og jeg kan tippe at den vil passe for den som ikke liker at huden blir glinsende.

Skrevet

Skal så absolutt teste ut GloMinerals selv snart. Problemet er at jeg får ikke sett fargene "live", ingen hudpleier som fører dette merket her i nærheten... :roll:

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvilken farge bruker du i Bare Escentuals, da?

Skrevet

Jeg bruker nr 2 (Light).

Skrevet

Jeg har en foundation fra GloMinerals - pressed base (?) i fargen Natural Light (tror jeg).

Jeg liker den ikke, den dekker ikke noe særlig hvis jeg bruker kost, bruker jeg svamp blir den for tykk. Veldig pudret og matt utseende hvis jeg bruker svampen. Men den er sikkert OK hvis man ikke trenger noe særlig dekkende foundation og kan legge den på med kost. For meg som trenger god dekkevne og ikke liker et matt, pudret utseende, var den et bomkjøp. Kjøpte forøvrig fra DermStore, før de sluttet å sende.

• 2 år senere...
Gjest bubblegum
Skrevet

hvis du vil bra dekkevne og ikke et pudret resultat må du absolutt ikke bruke svamp. prøv heller med en god kabuki børste.

Skrevet

Jeg har brukt BE og syntes den var for skimrende. Nå bruker jeg Glo og er kjempefornøyd! Synes den dekker passe, og en kan jo bygge opp dekkevnen. Jeg bruker kabukien fraBE og concealerkosten fra BE til min pressede Glo foundation.

Ja overflaten blir litt pudrete, men jeg bruker hydration mist fra Glo over og da blir ansiktet fint.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg har kun prøvd Glo, men er så fornøyd at jeg ikke ønsker å bytte eller prøve noe annet. Nå er jeg ikke så glad i sånt som dekker for mye, så jeg syns jeg får et bra resultat med vanlig kost.

Skrevet

Glo var det første jeg brukte, og var utrolig fornøyd! Brukte den pressede varianten, og likte det for det ga en mattende finish. Men det pressede pudret er veldig skjørt, så derfor knustes det lett og lå i biter i boksen.

Venninna mi fikk beskjed om å være veldig, veldig forsiktig med det fordi det knustes lett, og det er dumt med Glo.

Vurderer å gå tilbake til Glo når jeg er ferdig med i.d. Fordelen med i.d. er at det er så himla billig på SN når de har det inne..

• 5 måneder senere...
Gjest Jente22
Skrevet

Hvor får en kjøpt GloMinerals på nett? Eg finner den ingen steder..

Ser det var litt blandete meninger om denne makeup'en, men eg lurer på om den sitter godt hele dagen? Eller begynner den å glinse etter et par timer?

Det er min erfaring med alle pudre som eg har brukt, og det irriterer at eg det ser ut som om eg svetter noe helt forferdelig.

Skrevet

Anbefaler å kjøpe Glo på Ebay. MYE penger å spare der!

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Glominerals får du hos beautybasket.no, men prisen er akkurat den samme som hos hudpleiere. Ebay er helt klart et bedre alternativ. :)

Skrevet

Jeg kjøpte Glo nettopp fordi den ikke gjode meg skinnende i løpet av dagen. Jeg hadde også litt Kiss me Bare når huden min var mer enn normalt fet. Jeg har en fet hudtype.

Kiss me Bare er jeg forøvrig mer nøgd med enn ID sitt veil.

• 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...