AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Har ei venninne som begynner å irritere meg noe voldsomt akkurat nå. Hun har kjæreste, som hun bor sammen med, og hun kan tydligvis aldri finne på noe sammen med venner hvis det betyr at han må være alene hjemme, altså hun kan bare finne på noe hvis han er på jobb. Hadde en avtale med henne i kveld, men nå kan hun tydligvis ikke likevel fordi kjæresten kommer hjem fra jobb litt tidligere enn forventet, og da må jo hun være hjemme..., jeg foreslår noen andre dager, men enten skal hun på jobb eller så skal hun et eller annet med kjæresten. Kan nesten høre ut som om hun ikke vil være sammen med meg, men avtalen i kveld var hennes forslag. Kjæresten må jo være utrolig kontrollerende hvis ikke han kan være et par timer alene før hun kommer hjem. Gaahd, bare en lite utblåsing, dette skjer tilstadighet! Er ofte vi har hatt planer, men så har hun måtte kansellere i siste liten pga et eller annet med kjæresten... Anonymous poster hash: 33b1a...c66
TheTeen Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 Det hørtes jo ikke helt bra ut. Hvordan er forholdet dems? Virker veldig rart at han ikke "kan" være alene hjemme. Det første som jeg tenker er at han sier hun skal være hjemme, at det ikke nødvendigvis er hennes ide.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 Det hørtes jo ikke helt bra ut. Hvordan er forholdet dems? Virker veldig rart at han ikke "kan" være alene hjemme. Det første som jeg tenker er at han sier hun skal være hjemme, at det ikke nødvendigvis er hennes ide. Forholdet har ikke bestandig vært så bra, hun sier at han blir fort sur, så tror kanskje at hun drar hjem sånn at han ikke skal bli sur. Men er jo utrolig synd for henne at han til stadighet kan finne på noe med kompiser, men ikke hun. Tror ikke det har skjedd at han har vært alene hjemme etter at de ble sammen, hver eneste gang jeg har truffet henne har han vært et annet sted (så vidt jeg vet). Hun kommer til å miste alle vennene sine hvis dette fortsetter...., og det er utrolig synd, for hun er en fantastisk jente. Anonymous poster hash: 33b1a...c66
TheTeen Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 Forholdet har ikke bestandig vært så bra, hun sier at han blir fort sur, så tror kanskje at hun drar hjem sånn at han ikke skal bli sur. Men er jo utrolig synd for henne at han til stadighet kan finne på noe med kompiser, men ikke hun. Tror ikke det har skjedd at han har vært alene hjemme etter at de ble sammen, hver eneste gang jeg har truffet henne har han vært et annet sted (så vidt jeg vet). Hun kommer til å miste alle vennene sine hvis dette fortsetter...., og det er utrolig synd, for hun er en fantastisk jente. Anonymous poster hash: 33b1a...c66 Spørs nok om hun er i et kontrollerende forhold. Du kan forsøke å snakke med henne, men det kan være vanskelig å skulle innrømme noe sånt. Kanskje dere kan dra på jentetur en gang? Sånn at hun ikke har muligheten til å bare stikke av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå