AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Jeg har en regel der jeg aldri kan bli i lag med noen kvinner som stemmer på noen parti på venstresiden, utenom SP. Fordi jeg rett og slett ikke greier dem. Jeg synes de er onde, dumsnille og helt fullstendig syke i hodet. Hvor viktig er det for din del? Anonymous poster hash: 9fd08...781 6
Gjest New_Girl Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 Ikke viktig i det hele tatt. Hvis vi er for forskjellige vil det vise seg på andre måter enn hvilket parti han stemmer på. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 Så lenge han ikke er Frp'er så er det det samme for meg. Anonymous poster hash: 3b385...37d 20
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #5 Skrevet 1. juli 2014 Så lenge han ikke er Frp'er så er det det samme for meg. Anonymous poster hash: 3b385...37d Da er jeg avskrevet og takk for det. Anonymous poster hash: 9fd08...781 7
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #6 Skrevet 1. juli 2014 Litt vil det nok ha å si, jeg ville f. eks nok ikke datet en nyliberalist med manglende kontakt med virkeilgheten og som ikke evner å se politikk i større sammenheng. Anonymous poster hash: 25abd...1f4 5
Hjerteblomst Skrevet 1. juli 2014 #7 Skrevet 1. juli 2014 Da jeg ble sammen med kjæresten min visste jeg fortsatt ikke hva han mente politisk, og jeg hadde nok ikke dumpet han uansett, men det hadde blitt noen hete diskusjoner om han hadde ekstreme meninger som jeg var uenig i. Heldigvis var vi ganske enige så vi slipper de slitsomme diskusjonene.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #8 Skrevet 1. juli 2014 Det er veldig viktig. For det første fordi det handler om å ha like verdier, til syvende og sist. I vennekretsen er det folk med ulike politiske oppfatninger, men jeg tåler ikke amøber som tror at politiske motstandere er onde, syke og at SP ligger på venstresiden politisk. Anonymous poster hash: 48aba...3ad 14
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #9 Skrevet 1. juli 2014 Det er veldig viktig. For det første fordi det handler om å ha like verdier, til syvende og sist. I vennekretsen er det folk med ulike politiske oppfatninger, men jeg tåler ikke amøber som tror at politiske motstandere er onde, syke og at SP ligger på venstresiden politisk. Anonymous poster hash: 48aba...3ad Men deres handlinger tyder på at dere er svært onde. Jeg gidder ikke å komme inn på hvorfor, men se selv. Undersøk. Hvem er de stygge mot? SP ligger til venstre politisk ja, om du ikke tror det er du ikke særlig kunnskapsrik. Anonymous poster hash: 9fd08...781 5
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #10 Skrevet 1. juli 2014 For meg er det viktig. Han må ikke være FrP' er. Han bør også være nogenlunde engasjert og bry seg i samfunnspolitiske spørsmål. Anonymous poster hash: 3d926...7d9 7
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #11 Skrevet 1. juli 2014 For meg er det viktig. Han må ikke være FrP' er. Han bør også være nogenlunde engasjert og bry seg i samfunnspolitiske spørsmål.Anonymous poster hash: 3d926...7d9 Følelsen er gjensidig. Må si at jeg blir kvalm bare ei sosialist kjærring opner kjeften. Anonymous poster hash: 9fd08...781 6
Surriball Skrevet 1. juli 2014 #12 Skrevet 1. juli 2014 Jeg har en regel der jeg aldri kan bli i lag med noen kvinner som stemmer på noen parti på venstresiden, utenom SP. Fordi jeg rett og slett ikke greier dem. Jeg synes de er onde, dumsnille og helt fullstendig syke i hodet. Hvor viktig er det for din del? Anonymous poster hash: 9fd08...781 Det har litt å si mtp verdier og holdninger, men jeg tror nok jeg er på andre siden av skalaen for deg. Er heldigvis relativt enig med samboeren politisk, så vi slipper krise i forholdet annenhvert år 4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #13 Skrevet 1. juli 2014 Partivalget er ikke i seg selv viktig, men matchende verdier er livsviktig en eventuell dame. Hun bør helst være sosialliberal, men også politisk pragmatisk og ikke naiv. Nyliberalist-dame hadde nok fungert dårlig, det samme hadde en skikkelig radikal dame. Folk må få mene hva de vil, men det betyr ikke at jeg trenger å tilbringe livet med dem, akkurat. Terskelen min for hva jeg synes andre i samfunnet må få mene og hva jeg selv ønsker å gå inn i et helt frivillig forhold med er ikke den samme, naturlig nok. Anonymous poster hash: 37dea...fcf 3
Anglofil Skrevet 1. juli 2014 #14 Skrevet 1. juli 2014 Ganske avgjørende og viktig. Kunne aldri vært sammen med en som sto langt fra meg politisk. For meg handler det om verdier rett og slett. Mvh Yvonne 2
Gjest BræikingBæd Skrevet 1. juli 2014 #15 Skrevet 1. juli 2014 Følelsen er gjensidig. Må si at jeg blir kvalm bare ei sosialist kjærring opner kjeften. Anonymous poster hash: 9fd08...781 Gjør deg klar for tidenes omgangssyke Det er veldig viktig for meg i den forstand at jeg ikke kan være sammen med noen som stemmer Frp eller mer høyrevridd, ei heller ekstremt rødt. Som Yvonne sier så representerer politikk verdier for meg, og jeg vil ikke leve livet og oppdra barn med noen jeg oppfatter å ha ikke-humanistiske verdier. Kunne forsåvidt heller ikke vært sammen med noen som var utpreget religiøse. Eller moderat heller for den saks skyld. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #16 Skrevet 1. juli 2014 Gi meg en som er oppegående nok til å se at samtlige politikere prater bare tull og har forstått hvor liten hensikt det er i å avgi stemme ved kommune- og stortingsvalg. Gi meg en som ikke støtter seg på et partiprogram, men som kan tenke sjøl. Gi meg en som er systemkritisk og ikke godtar alt som blir han fortalt. Gi meg en mann som kan diskutere politikk uten å være farget av partier, politikere, ideologier og ismer. Han vil jeg ha Anonymous poster hash: 95f7e...c6f 5
TooHawt Skrevet 1. juli 2014 #17 Skrevet 1. juli 2014 (endret) Han driter i politikk ... Men samtidig er han ikke bortreist heller. Og det er helt greit. For sterke meninger rundt politikk er turn off. Slapp av, lzm. Endret 1. juli 2014 av TooHawt 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #19 Skrevet 1. juli 2014 Gjør deg klar for tidenes omgangssyke Det er veldig viktig for meg i den forstand at jeg ikke kan være sammen med noen som stemmer Frp eller mer høyrevridd, ei heller ekstremt rødt. Som Yvonne sier så representerer politikk verdier for meg, og jeg vil ikke leve livet og oppdra barn med noen jeg oppfatter å ha ikke-humanistiske verdier. Kunne forsåvidt heller ikke vært sammen med noen som var utpreget religiøse. Eller moderat heller for den saks skyld. FrPere er mer humane enn sosialdemokrater etter min oppfatning. Tingen er at vi tenker annerledes enn dere, legger vekt på andre ting. Folk som stemmer FrP er heller ikke rasistiske på den virkelige måten. Der de ser ned på andre mennesker og mener at de er mindre verdifulle. Det er helt andre tanker som ligger bak, nemlig at de vil verne om. Faktisk er min oppfattning at de er mer aksepterende ovenfor andre folkeslag enn de fleste andre, og på en måte som faktisk anerkjenner at de er mennesker og ikke hudfargen sin. Anonymous poster hash: 9fd08...781 4
Gjest Whitestripes Skrevet 1. juli 2014 #20 Skrevet 1. juli 2014 Ond og dumsnill faktisk... TS er nok ingen kommende storpolitiker, tror jeg For meg er det viktig at en partner ikke er helt på motsatt ende av den politiske skalaen enn meg. Det handler om verdier og holdninger, rett og slett. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå