Lennhy Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 (endret) Litt bitter har blitt dumpa tråd, så nå er du advart Jeg forstår virkelig ikke hvordan en mann kan ha et "forhold" til en kvinne der mann oppfører seg som et forhold, tlf samtaler hver dag, treffes 4-5 ganger i uken, koser, har sex, reist på ferie sammeb med barn også har en ikke følelser og er på dating sider for å treffe andre. Klarer bare ikke samle tankene rundt at en kan være så kynisk mot en person å ha noen på vent mens man håper på å treffe noen andre. Finner jeg ut han også har truffet andre i mens kommer jeg til å bli så kvalm jeg spyr!! Endret 1. juli 2014 av Lennhy
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 Men var det et forhold? Var dere offisielt sammen og avtalt å ikke treffe andre? Anonymous poster hash: c1b62...c5b
Lennhy Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2014 Var ikke offisielt sammen men avtalt vi kun datet hverandre for vi ville se hvor det førte hen.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 Da har du vel ikke noe å klage over? Dere avtalte et uforpliktende forhold, og det var det. Er jo ikke akkurat som om han snappet med andre mens dere var sammen, eller noe... Anonymous poster hash: 4776e...9c5
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #5 Skrevet 1. juli 2014 Hvis man har avtalt at man bare vil "se hvor det leder" og ikke er i et offisielt forhold, så holder man i prinsippet mulighetene åpne. Veldig ofte bunner disse trådene ut i at en kvinne er mer investert i mannen enn omvendt, har gitt ham alt og ser på det hele som et forhold, men våger ikke stille noen krav. Det er ikke lurt å ha sex med noen, reise på ferie med noen og involvere barn når man ikke vet hvor man har vedkommende. Jeg forstår at det er surt men det er ofte samme regla. Ta det sakte, vent med sex og å investere deg emosjonelt, til han faktisk har ofret litt selv også og du vet hva du har. Anonymous poster hash: c1b62...c5b
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #6 Skrevet 1. juli 2014 Hva med en mann som etter fem år i samboerskap går hen og blir sammen med ei dame tre uker etter bruddet da? Da har han bedyret sin kjærlighet dypt og inderlig bare noen uker før det ble slutt. Det var meg som gikk, så jeg ble bare glad for at han fant seg ei ny slik at han slapp å ha kjærlighetssorg, men jeg skjønner det bare ikke. Anonymous poster hash: b4500...743
Lennhy Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #7 Skrevet 1. juli 2014 Det har ikke noe med forhold eller ei, det jeg prøver å komme fram til at hvordan kan du ligge inntil en person nesten hver kveld , kysse og kose uten å ha følelser, samtidig som enn vet den andre har følelser. Burde være mann nok til å avslutte det tidligere enn å utnytte situvasjonen for nærhet og sex.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #8 Skrevet 1. juli 2014 Hva med en mann som etter fem år i samboerskap går hen og blir sammen med ei dame tre uker etter bruddet da? Da har han bedyret sin kjærlighet dypt og inderlig bare noen uker før det ble slutt. Det var meg som gikk, så jeg ble bare glad for at han fant seg ei ny slik at han slapp å ha kjærlighetssorg, men jeg skjønner det bare ikke. Anonymous poster hash: b4500...743 Noen klarer å sortere tankene og legge ting bak seg lettere enn andre. Anonymous poster hash: c1b62...c5b 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #9 Skrevet 1. juli 2014 Det har ikke noe med forhold eller ei, det jeg prøver å komme fram til at hvordan kan du ligge inntil en person nesten hver kveld , kysse og kose uten å ha følelser, samtidig som enn vet den andre har følelser. Burde være mann nok til å avslutte det tidligere enn å utnytte situvasjonen for nærhet og sex. Hvis du ikke har uttrykket eksplisitt at du har et forhold er det ikke gitt at det er det du vil. Det er nok av kvinner som har ONS, friends with benefits el.l. Det er ikke hans ansvar å analysere dine tanker og ta opp tema du ikke våger å ta opp. Anonymous poster hash: c1b62...c5b 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #10 Skrevet 1. juli 2014 ^*vil ha et forhold Anonymous poster hash: c1b62...c5b
Lennhy Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #11 Skrevet 1. juli 2014 Hvis du ikke har uttrykket eksplisitt at du har et forhold er det ikke gitt at det er det du vil. Det er nok av kvinner som har ONS, friends with benefits el.l. Det er ikke hans ansvar å analysere dine tanker og ta opp tema du ikke våger å ta opp. Anonymous poster hash: c1b62...c5b Det hva nok jeg så tok opp temaet å da sannheten kom frem fra hans side. Han ville jo forsette dette "vennskapet" men måtte jo da bare flire å si at beklage det blir nok litt for komplisert fra min side, funke aldri når kun den ene har følelser Fikk også mld i morges om han kunne ringe meg i kveld. Skrev bare tilbake selvfølgelig. (Trenger jo ikke å bety jeg tar tlf)
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #12 Skrevet 1. juli 2014 Skjønner ikke hvorfor folk involverer barn inn i slike useriøse forhold. Anonymous poster hash: a2de6...4e0 1
Lennhy Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #13 Skrevet 1. juli 2014 Skjønner ikke hvorfor folk involverer barn inn i slike useriøse forhold.Anonymous poster hash: a2de6...4e0 Vi ble kjent igjennom barna våres så derfor vi var sammen oss og ungene for ungene er med hverandre på skolen og fritiden. Ungene har aldri sett oss klemme, kysse osv!
Gjest SoccerPlayer Skrevet 1. juli 2014 #14 Skrevet 1. juli 2014 Mange menn er bare sånn, dater flere samtidig for å finne den rette og den beste. For mange er det jo om å gjøre å ligge med flest damer også.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #15 Skrevet 1. juli 2014 Ungene har aldri sett oss klemme, kysse osv! Sikkert... Anonymous poster hash: a2de6...4e0
Timza Skrevet 1. juli 2014 #16 Skrevet 1. juli 2014 Trur nok han kan si det samme. "Blir oppgitt over enkelte kvinnfolk". Når dere har sagt at dere kun "ser det an" så har du jo lagt rammene for forholdet allerede der når du tillater sex, kos, ferier osv mens forholdet kun er på det stadiet. 1
Lennhy Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #17 Skrevet 1. juli 2014 Sikkert...Anonymous poster hash: a2de6...4e0 Det kan jeg love deg er sant! Aldri så mye lagt en hånd på hverandre når ungene er der!!
Gjest brutal_mann Skrevet 1. juli 2014 #18 Skrevet 1. juli 2014 Nei... Akkurat det der med fysisk nærhet i form av kos og kjærteng og ingen følelser, hvordan får folk til det? 1
Lennhy Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #19 Skrevet 1. juli 2014 Trur nok han kan si det samme. "Blir oppgitt over enkelte kvinnfolk". Når dere har sagt at dere kun "ser det an" så har du jo lagt rammene for forholdet allerede der når du tillater sex, kos, ferier osv mens forholdet kun er på det stadiet. Vi var på det stadie i månedsvis, sko aldri latt det gått så langt. Har lært på den veldig harde måten nå. 1
Timza Skrevet 1. juli 2014 #20 Skrevet 1. juli 2014 Vi var på det stadie i månedsvis, sko aldri latt det gått så langt. Har lært på den veldig harde måten nå. Det er jo slik man innleder "friends with benefits" forhold når man sier det på den måten, så det er jo ikke noe å lære av foruten å være mer direkte neste gang. Det er da like mye din feil dette som han sin feil, eneste forskjellen er at dere definerte forholdet på forskjellige måter grunnet missforståelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå