Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har det seg sånn at jenter kan utsette/avlyse planer med oss gutter som de vil å føler, med bare enkelt å greit si ; "beklager"

eller "jeg skal gjøre det godt igjen"? Hvor mange ganger er greit før man kan si ifra om at nok er nok? Kjæresten min sender ikke engang melding om at hun kommer frem litt senere enn avtalt fordi hun møtte en gammel bekjent eller at hun ikke kommer i det hele tatt fordi hun ble opptatt med andre ting, for så og uskyldig først lure seg unna med at hun alltid tror at det var dagen etter før hun leser meldingene en gang til. Noen råd?

Anonymous poster hash: a65d3...112

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare prate med henne om det? Jeg og kjæresten har ikke sånne problemer, begge sier ifra om vi blir sene eller noe sånt.

• Liker 1
Skrevet

Vil tro mange kvinner kjenner seg igjen i dette; Hvor mannen er den som kan alvlyse i hytt og pine..

AnonymBruker
Skrevet

Slik er typen min også, forferdelig irriterende. Tror ikke det er fler jenter enn gutter som er slik :P

Anonymous poster hash: 9876a...049
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare prate med henne om det? Jeg og kjæresten har ikke sånne problemer, begge sier ifra om vi blir sene eller noe sånt.

Vet ikke helt hvordan jeg skal få konfrontert henne med det. Bare si det rettut? som i "begynn å hold avtalene dine!"?

AnonymBruker
Skrevet

Slik er typen min også, forferdelig irriterende. Tror ikke det er fler jenter enn gutter som er slik :P

Anonymous poster hash: 9876a...049

ikke det jeg sier heller, men dere slipper lettere unna enn oss mannfolk:P

Skrevet

Vet ikke helt hvordan jeg skal få konfrontert henne med det. Bare si det rettut? som i "begynn å hold avtalene dine!"?Anonymous poster hash: a65d3...112

Tja, bare fortelle at du synes det er litt ukult og at det hadde vært fint om hun ringte eller sendte sms?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...