AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Hei! I dag føler jeg for å skeie ut, men hvordan kan jeg gjøre dette uten at det påvirker vektnedgangen min? Tenkte å bytte ut alle måltider med noe godt/usunt, da jeg ikke har spist noe enda Hva slags matvarer/godteri er usunt og godt men inneholder få nok kalorier til at jeg ikke overstiger 1500 kalorier (maks), og holder meg mett? Er jo veldig mye kalorier i sjokolade f.eks.. Skal trene i tillegg, og da forbrenner jeg rundt 4-500 kalorier Forresten, noen andre som pleier å gjøre dette? Anonymous poster hash: b137f...09a
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 Hei! I dag føler jeg for å skeie ut, men hvordan kan jeg gjøre dette uten at det påvirker vektnedgangen min? Tenkte å bytte ut alle måltider med noe godt/usunt, da jeg ikke har spist noe enda Hva slags matvarer/godteri er usunt og godt men inneholder få nok kalorier til at jeg ikke overstiger 1500 kalorier (maks), og holder meg mett? Er jo veldig mye kalorier i sjokolade f.eks.. Skal trene i tillegg, og da forbrenner jeg rundt 4-500 kalorier Forresten, noen andre som pleier å gjøre dette? Anonymous poster hash: b137f...09a Nei Jeg ville anbefale å bytte ut kun ett av måltidene med rent godteri (dersom det er sjokolade/ snacks du tenker på) Anonymous poster hash: ddbe7...e32
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 Nei Jeg ville anbefale å bytte ut kun ett av måltidene med rent godteri (dersom det er sjokolade/ snacks du tenker på) Anonymous poster hash: ddbe7...e32 Og kun for en gang i blandt Anonymous poster hash: ddbe7...e32
Pringle Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 (endret) 1500 kalorier i godteri, enkelt! Og holder deg mett... den var vrien! Men jeg har faktisk laget en juksedag som et tankeeksperiment, hvor jeg får i meg alt jeg "skal ha" av frukt, grønt, proteiner og fett, og så mye snop som mulig mens jeg samtidig holder meg under 1500 kcal. Aprikos - Frisk, 50 g 18 Galiamelon - -, 50 g 13 Bringebær - -, 50 g 14 Agurk - -, 50 g 5 Gulrot - -, 50 g 18 Blomkål - -, 50 g 12 Pistasjnøtter - -, 15 g 81 Melk - Helmelk, 100 g 67 Knekkebrød - Wasa Husman, 1 skive (13g) 45 Maarud - Classic Salt Potetgull, 100 g 525 Freia - Melkesjokolade Med M, 48 g 270 Sursild - Delikat, 30 g 66 Smør - Meierismør, 7 g 52 Solvinge - Kyllingfilet, 210 g 187 Egg - -, 1 stk 78 Din oppgave blir da å fordele disse matvarene i passende "måltider". Hvis du prøver, fortell hvordan det gikk! Edit: Som du ser, er det j**** vanskelig å få dekket ernæringsmessige behov på kalorireduksjon og samtidig skeie helt ut, alt jeg får "plass til" er litt sjokolade og potetgull. Endret 1. juli 2014 av Pringle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå