Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har en flott type, og har det veldig bra i livet ! :icon_lol:

Men det er noe jeg absolutt strever med... Det er at jeg har et søskenbarn på samme alder som meg og typen. Hun er blond,pen,sprek og har en personlighet som alle liker. Problemet her er at jeg blir så utrolig sjalu når jeg tar med typen til familiesammenkomster osv.. fordi hun tar mye plass og oppmerksomhet. Jeg merker at typen og hun går veldig godt i sammen! Jeg føler ikkje han bryr seg like mye om meg når jeg er sammen med henne... Hun er å flink sosialt, så jeg kan ikkje akkuratt unngå at de to snakker sammen og "dunker" borti hverandre.

Før vi ble sammen snakket tilogmed de to sammen og jeg følte de hadde en god tone! Av og til spør tilogmed typen etter henne.. typisk: "Er hun kommet hjem fra ferie?" "kommer hun i selskapet?"

Jeg vurderer nesten å droppe selskapet fordi jeg orker ikke dette. Og vi er liksom i familie? Jeg vil da ikke unngå min egen familie pga dette ? Det dumme er jo at jeg har god kontakt med henne også..

Jeg er ikke redd de skal bli sammen, men jeg er redd han angrer på at han er sammen med meg, istede for en type som henne...

er det andre i samme situasjon , eller har dere noen tips ? jeg vet dette er en rar følelse/tanke men jeg kan ikke styre følelsene mine

Hilsen Meg :biggrin:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hvordan ser du ut? Jeg tror bare du er redd, slapp av. Det er nok ikke noe :)

Anonymous poster hash: d9381...53c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde bare droppet å dra dersom de to sitter å flørter åpenlyst. Noe så ubehagelig..

Anonymous poster hash: eba12...db1
  • Liker 2
Skrevet

hvordan ser du ut? Jeg tror bare du er redd, slapp av. Det er nok ikke noe :)

Anonymous poster hash: d9381...53c

Heh, vel jeg er ikke akkuratt som henne.. men sliter absolutt ikke med mitt eget utseende :-)

Skrevet

Hadde bare droppet å dra dersom de to sitter å flørter åpenlyst. Noe så ubehagelig..

Anonymous poster hash: eba12...db1

ja jeg vurderer det.. men kan ikke akkuartt si til typen og familie : "Jeg vil ikke komme pga henne"

Skrevet

Jeg sliter sånn omtrent med noe lignende (?), bare at jeg blir ikke sjalu på noen andre, men føler meg generelt usikker på hvordan jeg ser ut og om jeg er god nok for kjæresten min. Redd for at han heller vil være sammen med noen som er penere, smartere, osv. Men det må være ekstra ille å ha en bestemt person du er sjalu på, har ikke noen råd dessverre, annet enn å kanskje få litt bedre selvtillit?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...