Bruker00 Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Hei! Jeg har en flott type, og har det veldig bra i livet ! Men det er noe jeg absolutt strever med... Det er at jeg har et søskenbarn på samme alder som meg og typen. Hun er blond,pen,sprek og har en personlighet som alle liker. Problemet her er at jeg blir så utrolig sjalu når jeg tar med typen til familiesammenkomster osv.. fordi hun tar mye plass og oppmerksomhet. Jeg merker at typen og hun går veldig godt i sammen! Jeg føler ikkje han bryr seg like mye om meg når jeg er sammen med henne... Hun er å flink sosialt, så jeg kan ikkje akkuratt unngå at de to snakker sammen og "dunker" borti hverandre. Før vi ble sammen snakket tilogmed de to sammen og jeg følte de hadde en god tone! Av og til spør tilogmed typen etter henne.. typisk: "Er hun kommet hjem fra ferie?" "kommer hun i selskapet?" Jeg vurderer nesten å droppe selskapet fordi jeg orker ikke dette. Og vi er liksom i familie? Jeg vil da ikke unngå min egen familie pga dette ? Det dumme er jo at jeg har god kontakt med henne også.. Jeg er ikke redd de skal bli sammen, men jeg er redd han angrer på at han er sammen med meg, istede for en type som henne... er det andre i samme situasjon , eller har dere noen tips ? jeg vet dette er en rar følelse/tanke men jeg kan ikke styre følelsene mine Hilsen Meg
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 Farg håret blondt, søk opp videoer for å finne ut hvordan du burde sminke deg for å bli pen (alle kan bli det med rett contouring), begynn å tren/bli mer sprek, osv. Da vil han kun fokusere på deg (siden det tydeligvis er den typen jente han faller for). Lykke til Anonymous poster hash: b01aa...f9a
Alja Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 (endret) Er i en veldig lik situasjon som deg, bare at her er det jeg som kommer utrolig godt over ens med broren til typen min. Jeg digger den skruen der, og han er utrolig gøy å være sammen med. Det ligger absolutt null seksuelle greier tilstedet mellom oss, det er rett og slett bare det at jeg digger den fyren der. Pleier å tulle med typen min å si "håper du blir som din bror når du blir gammel;)" eller "tror du at du blir like kjekk som din bror når du blir eldre?". Typen min bare ler og svarer en punch line tilbake til meg. God stemning. Broren til typen min og jeg har en litt flørten mobbete undertone av og til, men det er bare for tull. Han kan feks komme å flekse muskelen sin på armen til meg å si "hadde ikke denne armen blitt sexy med en sleevetattovering?" hvor jeg kan svare med "nei, sleeve passer best de med muskuløse armer" etterfulgt av et blunk. (dette er bare eksempler) Broren er forresten 14 år eldre enn typen min, har samboer osv. Han er utrolig kjekk!!! (men broren jeg kapra meg er den kjekkeste;) Tror ikke du skal bekymre deg så veldig, med mindre de driver å gjemmer seg bort fra dere osv. Er ikke det bre hyggelig at de kommer over ens egentlig? Endret 1. juli 2014 av Alja 1
Bruker00 Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2014 Er i en veldig lik situasjon som deg, bare at her er det jeg som kommer utrolig godt over ens med broren til typen min. Jeg digger den skruen der, og han er utrolig gøy å være sammen med. Det ligger absolutt null seksuelle greier tilstedet mellom oss, det er rett og slett bare det at jeg digger den fyren der. Pleier å tulle med typen min å si "håper du blir som din bror når du blir gammel;)" eller "tror du at du blir like kjekk som din bror når du blir eldre?". Typen min bare ler og svarer en punch line tilbake til meg. God stemning. Broren til typen min og jeg har en litt flørten mobbete undertone av og til, men det er bare for tull. Han kan feks komme å flekse muskelen sin på armen til meg å si "hadde ikke denne armen blitt sexy med en sleevetattovering?" hvor jeg kan svare med "nei, sleeve passer best de med muskuløse armer" etterfulgt av et blunk. (dette er bare eksempler) Broren er forresten 14 år eldre enn typen min, har samboer osv. Han er utrolig kjekk!!! (men broren jeg kapra meg er den kjekkeste;) Tror ikke du skal bekymre deg så veldig, med mindre de driver å gjemmer seg bort fra dere osv. Er ikke det bre hyggelig at de kommer over ens egentlig? Jo, jeg synes det er kjekt typen min kommer overens med henne og familien min. Men problemet mitt er at de kommer "for godt" overens, at jeg begynner å føle meg ubehagelig... vet ikke hva jeg skal gjøre
Alja Skrevet 1. juli 2014 #5 Skrevet 1. juli 2014 Jo, jeg synes det er kjekt typen min kommer overens med henne og familien min. Men problemet mitt er at de kommer "for godt" overens, at jeg begynner å føle meg ubehagelig... vet ikke hva jeg skal gjøre Da burde du bare ta det opp med typen din. Si at du føler det blir for mye, å spør om ikke han kan roe det litt ned? 1
Nanami Skrevet 1. juli 2014 #6 Skrevet 1. juli 2014 Er i en veldig lik situasjon som deg, bare at her er det jeg som kommer utrolig godt over ens med broren til typen min. Jeg digger den skruen der, og han er utrolig gøy å være sammen med. Det ligger absolutt null seksuelle greier tilstedet mellom oss, det er rett og slett bare det at jeg digger den fyren der. Pleier å tulle med typen min å si "håper du blir som din bror når du blir gammel;)" eller "tror du at du blir like kjekk som din bror når du blir eldre?". Typen min bare ler og svarer en punch line tilbake til meg. God stemning. Broren til typen min og jeg har en litt flørten mobbete undertone av og til, men det er bare for tull. Han kan feks komme å flekse muskelen sin på armen til meg å si "hadde ikke denne armen blitt sexy med en sleevetattovering?" hvor jeg kan svare med "nei, sleeve passer best de med muskuløse armer" etterfulgt av et blunk. (dette er bare eksempler) Broren er forresten 14 år eldre enn typen min, har samboer osv. Han er utrolig kjekk!!! (men broren jeg kapra meg er den kjekkeste;) Tror ikke du skal bekymre deg så veldig, med mindre de driver å gjemmer seg bort fra dere osv. Er ikke det bre hyggelig at de kommer over ens egentlig? Folk er forskjellige. Jeg kommer godt overens med broren til kjæresten. Vi kan prate og tulle. Men hadde jeg tullet om at kjæresten min burde være mer som broren hadde han blitt såret. 2
Alja Skrevet 1. juli 2014 #7 Skrevet 1. juli 2014 Folk er forskjellige. Jeg kommer godt overens med broren til kjæresten. Vi kan prate og tulle. Men hadde jeg tullet om at kjæresten min burde være mer som broren hadde han blitt såret. Det er jo bare en teit spøk, broren har nettopp fått seg en grisegod jobb. Når jeg sier "håper du blir som din bror når du bli gammel" er en spøk fordi han har mye penger og vi er lut fattige at the moment:P
Aurora_Versailles Skrevet 1. juli 2014 #8 Skrevet 1. juli 2014 Jeg har tenkt en lignende tanke eller to tidligere (ung kjærlighet), men etter som jeg har blitt "eldre" så har jeg innsett at det er ikke bare utseende og "selskaps"-personlighet som gjelder for at et forhold skal fungere. Jeg er sikker på at du og typen har mer lik humor/interesser og at du er jenta for han. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå