Gå til innhold

Grandiosa Pizzavalg '04

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Så ble det kjøttdeig og løk som vant avstemningen da, og som blir å finne i frysedisken framover... :-(

Flere enn meg som var pepperonifans, og som nå har hamstra noen av de siste eksemplarene av denne? :wink:

K

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æææææææææææsj! :kvalm:

Grandiosa er IKKE menneskemat. Fysj!

:ler:

Skrevet

Enig. Grandiosa? Nei takk. :riste:

Gjest Gjesta
Skrevet

Grandiosa er GOD menneskemat jo! Men kanskje ikke mat for en fisk! :wink:

K

Gjest Gjesta
Skrevet

*Kverula etterlyser Grandiosafans*

K

Skrevet

Jeg har utrolig nok smakt begge, og hvis jeg med kniven på strupen må velge, så synes jeg faktisk kjøttdeig og løk var best. Det er så utrolig mange pepperonipizzaer der ute, greit med et alternativ. :wink:

Skrevet

Jeg bor med en grandis-fan, men klarer meg fint uten selv...(har aldri stekt meg grandis bare til meg selv) MEN, de gangene man først må spise det, så synes jeg faktisk den gode, gamle smaker best...Den med kjøttdeig og løk er altfor salt, og den med peperoni smaker som ketsjup med sukker i...taco-varianten har jeg ikke smakt engang....

Gjest Madam Felle
Skrevet

Helt enig :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er definitivt størst fan av den originale, men av de to valgalternativene syns jeg at pepperoni var den beste! Andre pepperonipizzaer har ofte ananasbiter, og det liker jeg ikke. Frukt på pizza er FY!

INGEN som liker grandiosa?

Hm, da tror jeg det må være valgfusk, fordi jeg har stemt på pepperoni. Og hvis det bare er jeg som liker grandiosa, så kan ikke kjøttdeig og løk ha fått noen stemmer, og da skulle pepperoni ha gått av med seiern!

Skal jeg gå videre med dette, mon tro? :roll:

K

Skrevet
Og hvis det bare er jeg som liker grandiosa, så kan ikke kjøttdeig og løk ha fått noen stemmer, og da skulle pepperoni ha gått av med seiern!

Jeg har stemt masse på kjøttdeig & løk, selv om jeg aldri kommer til å spise den igjen. :ler:

Skrevet

Det må nok flere enn meg til for at den skulle vinne da. De slettet jo masse stemmer fordi det var mistanke om juks.

Gjest Gjesta
Skrevet

Åh, det har jeg ikke fått med meg! :ler: Skikkelig seriøse greier dette her, skjønner jeg!

Ja, ja. Jeg får vel prøve å vende meg til kjøttdeig og løk da, eller bare holde meg til den gode, gamle! :wink:

K

Skrevet

:ler: Føler meg plutselig som den Grandiosa-elskeren som har stemt på noe jeg ikke liker og til og med har fått med meg jukset. Kjøttdeig & løk lå en tid milevis foran pepperoni, og det viste seg altså å være juks, så de slettet en masse slik at de lå mer eller mindre jevnt den siste tiden.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det blir nok en grandiosa'er av deg også skal du se, Arkana!

K

Skrevet

Det blir nok en grandiosa'er av deg også skal du se, Arkana!

K

Ja, sambo gjør i allefall sitt beste. :ler: Han var alene hjemme 2 uker i påsken og før helligdagene hadde han fylt fryseren med grandiosa. :roll:

Skrevet
Grandiosa er GOD menneskemat jo! Men kanskje ikke mat for en fisk! :wink:

K

Så sant, så sant.

Fisken eter heller knekkebrød enn grandiosa :ler:

Men bare vent, det kommer nok en del grandiosa-elskere inn her og, vet det er noen av dem på KG :wink:

Gjest tusjen
Skrevet

Grandiosa er godt det.. :sjarmor: Spesielt den med kjøttdeig og løk, så jeg må vel si meg fornøyd med valgresultatet :sjarmor:

tusjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...