Gjest Idollet Skrevet 1. juli 2014 #1 Del Skrevet 1. juli 2014 Fikk virkelig hakeslepp når jeg hørte at Trond Giske er i lag med NRK programleder Haddy N'jie... http://www.vg.no/rampelys/haddy-n-jie-og-trond-giske-er-kjaerester/a/23243911/ Uansett hvor stygt det høres ut synes jeg faktisk folk med makt kan ta å gifte seg med norske damer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #2 Del Skrevet 1. juli 2014 Bra for dem! Gratulerer! Anonymous poster hash: 414dc...55e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 1. juli 2014 #3 Del Skrevet 1. juli 2014 Men, hun er jo norsk! 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 1. juli 2014 #4 Del Skrevet 1. juli 2014 Det forstår jeg godt. Hun er pen og virker ganske kul. Han er også litt kjekk og virker som en omsorgsfull mann. Mye kan han også. To flotte folk Kunne falt for begge, jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #5 Del Skrevet 1. juli 2014 Haddy må definitivt hatt ølbrillene på seg… Anonymous poster hash: e5736...fed 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tømmerhøgger'n Skrevet 1. juli 2014 #6 Del Skrevet 1. juli 2014 Synes det er fint når folk blir forelska og finner hverandre. Uansett hvem det måtte være. Bra for dem! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 1. juli 2014 #7 Del Skrevet 1. juli 2014 Fikk virkelig hakeslepp når jeg hørte at Trond Giske er i lag med NRK programleder Haddy N'jie... http://www.vg.no/rampelys/haddy-n-jie-og-trond-giske-er-kjaerester/a/23243911/ Uansett hvor stygt det høres ut synes jeg faktisk folk med makt kan ta å gifte seg med norske damer Er ikke du en av dem som sutrer over at innvandrerkvinner aldri gifter seg med norske menn? Vel, Giske er norsk. Og Haddy er en lakris! Gratulerer! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #8 Del Skrevet 1. juli 2014 Jeg hadde en første tanke som ikke egner seg på trykk, så jeg lar det være. Anonymous poster hash: 1043e...1ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl86 Skrevet 1. juli 2014 #9 Del Skrevet 1. juli 2014 Gratulerer -koselig for dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjerteblomst Skrevet 1. juli 2014 #10 Del Skrevet 1. juli 2014 Så koselig, gratulerer til dem begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #11 Del Skrevet 1. juli 2014 Fikk virkelig hakeslepp når jeg hørte at Trond Giske er i lag med NRK programleder Haddy N'jie... http://www.vg.no/rampelys/haddy-n-jie-og-trond-giske-er-kjaerester/a/23243911/ Uansett hvor stygt det høres ut synes jeg faktisk folk med makt kan ta å gifte seg med norske damer Hvorfor syns du det? Hvorfor akkurat folk med makt, og hvorfor akkurat norske damer? Anonymous poster hash: 88aca...dc5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjerteblomst Skrevet 1. juli 2014 #12 Del Skrevet 1. juli 2014 Ganske rar ting å synes, mener jeg også, interessant om du forklarer hvorfor. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #13 Del Skrevet 1. juli 2014 Haddy er nydelig både inni og utenpå, gratulerer til dem begge Anonymous poster hash: a9172...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #14 Del Skrevet 1. juli 2014 Merkelig par. Hun er mye penere enn ham og kunne gjort det bedre. Er hun ikke muslim? Regner med det ikke faller i god jord hos familien at hun er sammen med ham. En muslimsk kvinne kan ,ifølge Islam ikke gifte seg eller få barn med en ikke-muslimsk mann da fars religion går i "arv" til barna. Han må nok konvertere til Islam ganske raskt om dette forholdet skal være liv laga. Noe som igjen vil påvirke hans status som politiker. Anonymous poster hash: 7c6c9...1b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Idollet Skrevet 1. juli 2014 #15 Del Skrevet 1. juli 2014 Hvorfor syns du det? Hvorfor akkurat folk med makt, og hvorfor akkurat norske damer? Anonymous poster hash: 88aca...dc5 Fordi det ofte kan påvirke en til å ikke tenke like mye på folket. Men dette er bare en av ideene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjerteblomst Skrevet 1. juli 2014 #16 Del Skrevet 1. juli 2014 Fordi det ofte kan påvirke en til å ikke tenke like mye på folket. Men dette er bare en av ideene mine. Hmm. Men hun er jo en av folket, så denne ideen forstår jeg ikke helt? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #17 Del Skrevet 1. juli 2014 Merkelig par. Hun er mye penere enn ham og kunne gjort det bedre. Er hun ikke muslim? Regner med det ikke faller i god jord hos familien at hun er sammen med ham. En muslimsk kvinne kan ,ifølge Islam ikke gifte seg eller få barn med en ikke-muslimsk mann da fars religion går i "arv" til barna. Han må nok konvertere til Islam ganske raskt om dette forholdet skal være liv laga. Noe som igjen vil påvirke hans status som politiker. Anonymous poster hash: 7c6c9...1b0 Haddy har norsk mor og gambisk far, og er født og oppvokst i Norge. Tviler på om hun er muslim. Anonymous poster hash: f3fba...403 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Idollet Skrevet 1. juli 2014 #18 Del Skrevet 1. juli 2014 Hmm. Men hun er jo en av folket, så denne ideen forstår jeg ikke helt? Ja, ja. Du har vel rett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 1. juli 2014 #19 Del Skrevet 1. juli 2014 Fordi det ofte kan påvirke en til å ikke tenke like mye på folket. Men dette er bare en av ideene mine. Hvilket folk? Jeg er blond, blåøyd og helnorsk, men hun er like mye mitt folk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herandjetzt Skrevet 1. juli 2014 #20 Del Skrevet 1. juli 2014 Haddy må definitivt hatt ølbrillene på seg… Anonymous poster hash: e5736...fed For en tåpelig kommentar. Fint for dem, men ellers veldig agurknytt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg