AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Exen sier at hun er gravid 1 uke etter at vi ble sammen. Han er virkelig stresset. Ønsker ikke barnet men hun beholder. Nå er det 5 dager siden eg fikk en kyss eller klem fra han. Men vi bor nesten sammen nå. Er sammen hverdag/natt etter jobb. Er det egoistisk av meg å spørre om det er slutt mellom oss? Anonymous poster hash: a9227...c0c
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 Gi ham tid. Anonymous poster hash: a5212...dc3
roberta Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 Du må jo kunne spørre. Det er alltid fint å vite hvor man står ... Men han trenger nok tid til å bli kjent med situasjonen og til å finne ut hva han vil. Å skulle bli far er en stor ting. 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 Syns hvert fall at du skal gi ham og ex'en tid. Nå skal de faktisk bli foreldre sammen, så du er veldig egoistisk om du nå stiller krav til ham og forlanger at han beviser sine følelser for deg. Anonymous poster hash: a5212...dc3 4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #5 Skrevet 1. juli 2014 Det første som slår meg er at dette er noe eksen finner på. Og hvorfor skulle kjæresten din ha sex med eksen da han holdt på med deg??? Anonymous poster hash: ab782...dd3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #6 Skrevet 1. juli 2014 Selvsagt kan du spør! Ikke press han og selvsagt gi ham tid. Men du må få vite om det er over eller ikke med dere. Men han trenger nok litt tid sånn generelt, så jeg hadde spurt men samtidig fått frem at han skal få tid men du trenger å vite feks. Anonymous poster hash: e00a0...082
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #7 Skrevet 1. juli 2014 Kanskje hun lyger?. :/ Anonymous poster hash: 98563...542
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #8 Skrevet 1. juli 2014 Hvor gamle er dere?Anonymous poster hash: e00a0...082
tussi84 Skrevet 1. juli 2014 #9 Skrevet 1. juli 2014 Han må ha hoppet til deg veldig tidlig etter det ble slutt mellom dem. Gravid eller bare et påfunn.. sikker på at du ikke er rebound? 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #10 Skrevet 1. juli 2014 Hun er hvor langt på vei? Du sier dere bare har vært sammen en uke? Hvilken fyr er dette? Jo, altså, noen ganger kan man rote det til, men... 1. Han er ikke over eksen (om ikke ville hun vel ikke vært gravid) 2. Selv om han ikke er ferdig med eks blir han sammen med deg? 3. Han flyttet sammen med deg etter en uke? Om du vil ha et kaotisk liv fortsett med denne mannen. Om du ikke vil, flytt! Anonymous poster hash: cc9e3...946 1
Gjest Snuppi Skrevet 1. juli 2014 #11 Skrevet 1. juli 2014 (endret) Hvor langt er eksen på vei og hvor lenge var de sammen? Dere bor kanskje sammen etter en uke?? Hallo i luken! Endret 1. juli 2014 av Snuppi
Gjest Blomsterert Skrevet 1. juli 2014 #12 Skrevet 1. juli 2014 Dette var ikke lett å forstå. Hun sier dette en uke etter at dere ble sammen,og det var forrige uke eller?? Og så skriver du at dere bor sammen,men ikke tør å spørre om det er slutt? Du er kanskje veldig ung? Dere bor jo ikke sammen etter en uke. Selv om dere har vært sammen døgnet rundt noen dager. Klart han er stresset,og tankene hans kretser nok rundt eks og framtidig barn! Du må jo gjerne spørre om hva han tenker og føler rundt dette. Nå kan det være at han selv ikke vet enda i denne fasen,så du bør ikke mase eller stresse ham ytterligere. Han må få summet seg i fred,så vær tålmodig.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #13 Skrevet 2. juli 2014 Det var en som skrev: Syns hvert fall at du skal gi ham og ex'en tid. Nå skal de faktisk bli foreldre sammen, så du er veldig egoistisk om du nå stiller krav til ham og forlanger at han beviser sine følelser for deg. Hallo???? Hun har fått vite at kjæresten/snart samboeren venter barn med EN ANNEN KVINNE/eksen? Dette er ganske store greier, altså. Klart at TS har rett til å få vite hvor hun står. Dersom hun ønsker en fremtid med denne mannen, bør hun kunne kreve at han kan svare henne på om også han ønsker det samme. Ellers er jeg enig med de som mener at alle i dette trekantdramaet går litt fort frem. Han har nettopp fått vite et eksen er gravid, men skal kanskje snart flytte sammen med en ny? Ikke sunt å hoppe fra kjæreste til kjæreste på den måten. Hadde jeg vært nyedama, hadde jeg tenkt meg godt om. Anonymous poster hash: 9fa40...392
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #14 Skrevet 3. juli 2014 Det var en som skrev: Syns hvert fall at du skal gi ham og ex'en tid. Nå skal de faktisk bli foreldre sammen, så du er veldig egoistisk om du nå stiller krav til ham og forlanger at han beviser sine følelser for deg. Hallo???? Hun har fått vite at kjæresten/snart samboeren venter barn med EN ANNEN KVINNE/eksen? Dette er ganske store greier, altså. Klart at TS har rett til å få vite hvor hun står. Dersom hun ønsker en fremtid med denne mannen, bør hun kunne kreve at han kan svare henne på om også han ønsker det samme. Ellers er jeg enig med de som mener at alle i dette trekantdramaet går litt fort frem. Han har nettopp fått vite et eksen er gravid, men skal kanskje snart flytte sammen med en ny? Ikke sunt å hoppe fra kjæreste til kjæreste på den måten. Hadde jeg vært nyedama, hadde jeg tenkt meg godt om. Anonymous poster hash: 9fa40...392 Sterkt overdrevet, da de har vært sammen i en bitteliten stakkarslig uke. Så tidlig i et forhold kan man ikke stille særlig krav til hverandre. TS: Gi han tid. Antagelig kommer han ikke til å fortsette forholdet til deg, uansett om han velger å gå tilbake til eksen eller ei. For han har rett og slett ikke hverken tid eller overskudd til å pleie en ny, ukjent kjærestes følelser og krav. Han skal bli far, og har nok mer enn nok med å få tankene på rett kjøl, og å faktisk innse at det snart kommer en liten baby inn i livet hans. Anonymous poster hash: 104e8...7dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå