Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg står mellom MD og Origins og sliter med å velge!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ole Henriksen Walnut Scrub, den er sååå god og lukter himmelsk :icon_lol::icon_lol::pasha:

• Liker 1
Skrevet

MD formulations, uten tvil :)

Skrevet

MD er den beste jeg har prøvd.

AnonymBruker
Skrevet

md

Anonymous poster hash: f61cd...f1d
Skrevet

MD Formulations & Emergin C Peel Pads kittet.

Elsker disse to..

Skrevet

Ole Henriksen Walnut Scrub, den er sååå god og lukter himmelsk :icon_lol::icon_lol::pasha:

Enig!

Skrevet

papaya peeling fra Maria Åkerberg, og en anti-age peeling av Zo-skin health.

Skrevet

Jeg elsker Burt's Bees deep pore scrub :)

Skrevet

Blander kun olivenolje og sukker :) Perfekt skrubb og huden blir babymyk etterpå. Bruker den i ansiktet og kroppen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En venn tipset meg om et merke som heter dr Van der Hoog. Er kjempefornøyd med ansiktsskrubbene derfra. Har også brukt en fruktmaske fra dem som er topp.

Anonymous poster hash: 2e794...b90

Anonymous poster hash: 2e794...b90
AnonymBruker
Skrevet

Blander olje (den oljen jeg har), og sukker/salt/havsalt eller kaffe, alt ettersom hva jeg har tilgjengelig. Tilsetter også ofte noen dråper med ''lukt'', eks. lavendel eller sitron:)

Natron er også veldig bra:) Tar ca 1ts i hånden, drypper noen dråper vann i det og skrubber det inn i huden.

Huden blir babymyk og jeg føler den blir renere:)

Anonymous poster hash: 8f4f9...b57
  • Liker 1
Skrevet

Åhhhh den er så herlig <3 Jeg elsker den skrubben. Tar meg rett inn i spa-modus!

Skrevet

Åhhhh den er så herlig <3 Jeg elsker den skrubben. Tar meg rett inn i spa-modus!

Ååå, jaaa :jepp: Enten den eller Glam Glow sin, men nå er det ikke en skrubb da, mer en ansiktsmaske.

Hvordan skrubber man ansiktet egentlig? Hehe, er ny på det der, så tar den bare med i dusjen og skrubber med hendene i ansiktet. Er det noen bedre måte å gjøre det på?

Skrevet (endret)

Ååå, jaaa :jepp: Enten den eller Glam Glow sin, men nå er det ikke en skrubb da, mer en ansiktsmaske.

Hvordan skrubber man ansiktet egentlig? Hehe, er ny på det der, så tar den bare med i dusjen og skrubber med hendene i ansiktet. Er det noen bedre måte å gjøre det på?

Små, bestemte sirkelbevegelser bruker jeg hvertfall. Ole Henriksen understreker også at bevegelsene skal gjøres oppover og utover til enhver tid. Jeg bruker å gjøre det i 1-2 minutter- og gjerne litt lenger siden det lukter så godt :)

Endret av SuperFace

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...