Sunshine Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Jeg står mellom MD og Origins og sliter med å velge!
Blablaa Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 Ole Henriksen Walnut Scrub, den er sååå god og lukter himmelsk 1
vimsefrøken Skrevet 1. juli 2014 #7 Skrevet 1. juli 2014 MD Formulations & Emergin C Peel Pads kittet. Elsker disse to..
challenger Skrevet 1. juli 2014 #8 Skrevet 1. juli 2014 Ole Henriksen Walnut Scrub, den er sååå god og lukter himmelsk Enig!
lemon-aid Skrevet 1. juli 2014 #9 Skrevet 1. juli 2014 papaya peeling fra Maria Åkerberg, og en anti-age peeling av Zo-skin health.
Sandie Skrevet 3. juli 2014 #11 Skrevet 3. juli 2014 Micro Polish Cleanser fra REN. http://www.renskincare.no/Product/278/Micro_Polish_Cleanser Veldig finkornet og kan brukes flere ganger i uken. Liker også de fra Ole Henriksen og Clinique.
Lillemeg25 Skrevet 3. juli 2014 #12 Skrevet 3. juli 2014 Blander kun olivenolje og sukker Perfekt skrubb og huden blir babymyk etterpå. Bruker den i ansiktet og kroppen 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #13 Skrevet 3. juli 2014 En venn tipset meg om et merke som heter dr Van der Hoog. Er kjempefornøyd med ansiktsskrubbene derfra. Har også brukt en fruktmaske fra dem som er topp. Anonymous poster hash: 2e794...b90 Anonymous poster hash: 2e794...b90
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #14 Skrevet 3. juli 2014 Blander olje (den oljen jeg har), og sukker/salt/havsalt eller kaffe, alt ettersom hva jeg har tilgjengelig. Tilsetter også ofte noen dråper med ''lukt'', eks. lavendel eller sitron:) Natron er også veldig bra:) Tar ca 1ts i hånden, drypper noen dråper vann i det og skrubber det inn i huden. Huden blir babymyk og jeg føler den blir renere:) Anonymous poster hash: 8f4f9...b57 1
SuperFace Skrevet 4. juli 2014 #15 Skrevet 4. juli 2014 Ole Henriksen Walnut Scrub, den er sååå god og lukter himmelsk Åhhhh den er så herlig <3 Jeg elsker den skrubben. Tar meg rett inn i spa-modus!
Blablaa Skrevet 4. juli 2014 #16 Skrevet 4. juli 2014 Åhhhh den er så herlig <3 Jeg elsker den skrubben. Tar meg rett inn i spa-modus! Ååå, jaaa Enten den eller Glam Glow sin, men nå er det ikke en skrubb da, mer en ansiktsmaske. Hvordan skrubber man ansiktet egentlig? Hehe, er ny på det der, så tar den bare med i dusjen og skrubber med hendene i ansiktet. Er det noen bedre måte å gjøre det på?
SuperFace Skrevet 4. juli 2014 #17 Skrevet 4. juli 2014 (endret) Ååå, jaaa Enten den eller Glam Glow sin, men nå er det ikke en skrubb da, mer en ansiktsmaske. Hvordan skrubber man ansiktet egentlig? Hehe, er ny på det der, så tar den bare med i dusjen og skrubber med hendene i ansiktet. Er det noen bedre måte å gjøre det på? Små, bestemte sirkelbevegelser bruker jeg hvertfall. Ole Henriksen understreker også at bevegelsene skal gjøres oppover og utover til enhver tid. Jeg bruker å gjøre det i 1-2 minutter- og gjerne litt lenger siden det lukter så godt Endret 4. juli 2014 av SuperFace
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå