lashara Skrevet 1. juli 2014 #1 Del Skrevet 1. juli 2014 Elsker gellakk. Hater hvor vanskelig det er å fjerne den. Har hatt på tåneglene bare 2 ganger og ved fjerning nå i går så er de helt ødelagte på overflaten. Har noen prøvd å legge ett par lag med vanlig blank neglelakk underst? Jeg tenker at da får ikke gellakken sette seg så godt fast samtidig som den uansett vil holde seg bedre enn vanlig neglelakk Erfaringer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #2 Del Skrevet 1. juli 2014 Må pelle den av hver gang jeg. Vet ikke hvordan den fjernes på vanlig måte., Anonymous poster hash: 20c29...991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lashara Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Jeg har prøvd både den oljen og fjerner med acteon. Med oljen får jeg kun av på tuppene. Med acteton så får jeg ikke av alt. Det blir liggende igjen rester av den gamle lakken. Så det beste er å dra av MEN hver gang så drar en jo av lag i overflaten på neglen så den blir ødelagt. Derfor tenker jeg at det kanskje går lettere å dra av om den har vanlig lakk som base??altså, at den slipper uten å dra med seg deler av neglen skal kjøpe ny poleringsfil og prøve å redde tåneglene senere idag. Endret 1. juli 2014 av lashara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lashara Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 1. juli 2014 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 2. juli 2014 #5 Del Skrevet 2. juli 2014 Har ikke prøvd depend sin gellack, men legger gellack til ei negledame på spa. Uansett, det som jeg gjør for å fjerne er det samme som de gjør proft (og tar endel penger for): klipp til biter av bomullspads og dynk de med neglelakkfjerner som inneholder aceton. Legg bitene oppå neglene, og pakk over biter av alu-folie. La det sitte på i ca 10min, og all gellacken er løsnet opp når du fjerner det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå