AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Samboeren min ble skuffet da han ikke ble invitert i bryllupet til en god venn av han. Nå fikk han nettopp invitasjon til utdrikningslag. Jeg synes det blir rart om han skal være med på det. Er ikke det for gode venner som skal i bryllupet? Eller tar jeg helt feil? Han vurderer å gå. Anonymous poster hash: 1caa4...40a
Kong Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 Kanskje det er et lite bryllup? Evt at bruden og brudgommen ikke ønsker å ha med alle vennene sine i selve bryllupet? Syns han bør gå jeg, brudgommen vil jo tydeligvis ha han der. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 Det er et stort bryllup, med 150 inviterte... Anonymous poster hash: 1caa4...40a
Sommerfugl86 Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 Jeg har opplevd noen ganger at noen inviterer flere venner til utdrikningslaget enn bryllupet. Men jeg skjønner at han er skuffet.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #5 Skrevet 1. juli 2014 Jeg syntes det er naturlig å invitere flere i utdrikningslag enn bryllupet. Så syntes han skal dra =) Anonymous poster hash: 081de...30e 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. juli 2014 #6 Skrevet 1. juli 2014 Slemt gjort, jeg hadde ikke blitt med.
ekkoet Skrevet 1. juli 2014 #7 Skrevet 1. juli 2014 Nå var ikke jeg som bestemte hvem som skulle være med i utrikkingslaget mitt, det gjorde forlover. Jeg hadde en kollega, en bekjent og en nabo i utdrikkningslaget som ikke var invitert i bryllupet. Størrelsen på bryllup og hvor vi trakk grensen gjorde at det var naturlig for dem å bare være med her. Dersom andre "tilsvarende" venner er invitert i bryllupet skjønnerjeg at det føles kjipt, hvis ikke ville jeg gått i utdrikkingslaget. Som i mitt eksempel trenger jo ikke han som har satt ammen utdrikkingslaget engang å vite om at mannen din ikke er invietrt.
strawberry Skrevet 1. juli 2014 #8 Skrevet 1. juli 2014 Kan se for meg å invitere noen flere i utdrikningslaget enn i bryllupet. Også må du ikke glemme at det er brudgommen som inviterer til bryllupet, men utdrikningslaget skal jo være en overraskelse som han sannsynligvis ikke vet om (og han har da ikke bestemt hvem som skal komme og ikke). Det kan jo hende at kompisene som lager til utdrikningslaget tror at han er invitert i bryllupet?
GørilB Skrevet 1. juli 2014 #9 Skrevet 1. juli 2014 I de (få) utdrikningslagene jeg har vært, har alle vært invitert i bryllupet. Men det kan være fordi bruden har hatt et ord med i laget når det gjelder utdrikningslaget. Men som andre over her sier, så er det ikke sikkert brudgommen vet hvem som er invitert, og heller ikke at det arrangeres utdrikningslag.
Gjest Skrevet 1. juli 2014 #10 Skrevet 1. juli 2014 Hadde det vært et lite bryllup med kun nærmeste familie hadde jeg ikke tenkte noe over det. Men når det er 150 + hadde jeg nok kjent at jeg hadde vært litt skeptisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå