Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke klippet meg på et halvt år. Vet ikke om det høres lenge ut ;) Men det koster å klippe seg og jeg prøver å spare på pengene siden jeg er alenemor og ikke har all verdens penger.

Anonymous poster hash: c20f6...cef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 1-3 ganger i året.

Stusser vel egentlig bare da,og noen ganger får jeg lugg:)

Tull å drive å klippe det hver måned,man klarer å unngå flisete tupper på andre måter...

Farver håret ca hver 3mnd da.

Skrevet

Hvert halvår.

Skrevet

Hver 3-4. måned ca. Det kommer helt an på årstid. Etter sommeren er det et must for meg å gå til frisøren og få tatt litt :)

AnonymBruker
Skrevet

Ei gang i halvåret. Det blir ikke så fort slitt, og når frisyren er "langt hår" så er det jo ikle noe som må opprettholdes hos frisør.

Anonymous poster hash: 6c896...14d

AnonymBruker
Skrevet

Hver uke eller annenhver uke. Er gutt og har kort hår som jeg klipper med maskin hjemme selv.

Sparer et skittlass med penger om jeg for eksempel skulle gått til frisøren annenhver uke.

Anonymous poster hash: a322b...434
Skrevet

Prøver å få gjort det 2 ganger i året, men liker ikke å gå til frisør. Derfor har jeg langt hår. Å opprettholde en slik kort-sporty-gøy-frisyre hadde aldri gått med meg.

Skrevet

Pleier å gå 14-15 måneder mellom hver gang. Det blir heldigvis ikke særlig raskt slitt, og gidder ikke ha frisyre som gjør at det må gjøres ting med hele tida. Å pusle med hår er noe av det kjedeligste jeg vet :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke klippet meg på et halvt år. Vet ikke om det høres lenge ut ;) Men det koster å klippe seg og jeg prøver å spare på pengene siden jeg er alenemor og ikke har all verdens penger.

Anonymous poster hash: c20f6...cef

Jeg er ikke alenemor, men prøver å spare penger likevel. Og frisørpenger er sure penger! Noen synes det er greit å bruke tusenlapper på hår og hud, men ganske mange gjør ikke det altså.

Klipper meg stort sett en gang i halvåret. Da jeg, ellers ser jeg helt forferdelig ut ;)

Anonymous poster hash: 74e0b...e43

Skrevet

Tidligere klippet jeg meg ca hver tredje mnd, egentlig bare fordi jeg trodde det var best for håret. Nå er det 5 mnd siden sist, og håret er ikke mye slitt, så tenkte å vente til over sommeren. Jeg sparer, så greit med så sjelden klipp som mulig :-)

Skrevet

Hver sjette uke da jeg har lugg

Gjest Sala21
Skrevet

Jeg bruker bare en god saks og klipper meg selv ca hver tredje måned, så går jeg til frisøren en, eller maks to ganger i året når jeg vil gjøre noe med det og sånn.

Skrevet

Annenhver mnd. Synes ikke jeg har tykt nok hår til at det er fint når det blir for langt.

Skrevet

Håret mitt er gradert, så bestiller også klipp hver gang jeg får tatt etterveksten - ca. annenhver måned. Tidligere klippet jeg meg 1-3 ganger i året.

Skrevet

1 gang i året ca. Har hår til korsryggen som ikke blir slitt, dessuten har jeg min naturlige farge nå så trenger ikke tenke på ettervekst.

AnonymBruker
Skrevet

Alt for sjeldent. Sist gang var vel for snart 3 år siden :fnise:

Anonymous poster hash: 2a77f...c5c
AnonymBruker
Skrevet

2-3 ganger i håret hos lærling. :) Betaler ca 200 per gang.

Teknisk sett er det jo enorm forskjell på en skikkelig god frisør og en lærling men i praksis ser du ikke store forskjellen til hverdags.

Anonymous poster hash: a149a...ec8
Gjest Funky Punk
Skrevet

Kommer helt an på.

Gidder ikke bbetale for å få klipt vekk litt hår, så jeg tar det når venninna mi har tid til å klippe meg.

Siden hun bor langt unna så kan det bli veldig sjeldent.

En periode gikk jeg 3 år uten å klippe meg.

Nå har jeg klipt meg "ofte". Dvs at jeg har klipt meg 1 gang pr år de siste 2-3 årene

AnonymBruker
Skrevet

Har langt hår og klipper det selv når jeg ser at flisene begynner å bli mange i tuppene. Blir jevnt og fint, så det er ingen grunn til å betale en frisør for jobben.

Anonymous poster hash: e72cb...95a
AnonymBruker
Skrevet

Har langt hår, og stusser det selv. Var vel hos frisør for 10 år siden. :)

Anonymous poster hash: 1e276...850

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...