AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Jeg og min elskede,min bestevenn og kjæreste, skal gifte oss i august. Vi har det fantastisk sammen,er sammen daglig og gjør mye gøy(felles interesser). I helga merket jeg at han var avvisende,ville heller spille, ligge i egen sofa, kort i svarene. Jeg spurte hva det var men han skjønte ikke hva jeg mente. Lørdagsmorgen kjeftet han fordi jeg vekket han og var sur hele dagen. Søndag kranglet vi og på kvelden var ting "ok". Igår var han sur fordi jeg spurte om han kunne rydde etter seg (tallerker,sokker +++ over alt i huset). Så snakket han ikke med meg. Idag latet han som ingenting, og jeg sa at jeg orket ikke late som alt var ok etter hvordan han har vært de siste dagene. Så sa han bare "jeg orker ikke krangle med deg. Vi krangler hver dag og jeg er drittlei". Vi krangler ALDRI, og det ble heller ingen krangel før søndagen.. Har han kalde føtter for bryllupet? Angrer han? Jeg føler at alt jeg gjør er feil. Føler han lukker seg. Har helst lyst å sove på hytta denne uken,men jeg vet han ikke hadde giddet å sende en mld engang. Han er så kald, og dette er ikke han i det hele tatt !:-( fortvilet ..Anonymous poster hash: e5925...4f7
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 Det er ikke lenge igjen til august, så dette er noe dere må snakke om, og avklare. Når han sier han er drittlei, så må det jo være en grunn for det, og han bør være voksen nok til å ta det opp. Lite hyggelig å tenke på et nært forestående bryllup når det er dårlig stemning mellom partene. Anonymous poster hash: b5b4b...bc4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 Han har nok bare en dårlig periode. En helg ødelegger ikke et forhold som er så sterkt at det nærmer seg ekteskap:-)Anonymous poster hash: e5925...4f7
Berit Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 Har helst lyst å sove på hytta denne uken,men jeg vet han ikke hadde giddet å sende en mld engang. Han er så kald, og dette er ikke han i det hele tatt !:-( fortvilet ..Anonymous poster hash: e5925...4f7 Vil det si at du vil ikke sove på hytta fordi han sikkert ikke hadde giddet å sende en melding en gang? Jeg hadde ikke hatt det som en grunn i hvert fall. Jeg tror jeg hadde latt ham mest mulig i fred, ikke spurt om det var noe i veien, og overlatt til han å selv ta initiativ. Kanskje han har fått litt kalde føtter. Om så, blir det bare verre hvis folk maser på han.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #5 Skrevet 1. juli 2014 Okei..så jeg bør bare holde mef borte en stund? Jeg føler det er jeg som holder oss forelska,jeg planlegger romantiske kvelder, "oss-tid", og hvis jeg begynner å gi f...er jeg redd vi begynner gli fra hverandre..jeg er redd han ikke elsker meg mere :-( livredd..tsAnonymous poster hash: e5925...4f7
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #6 Skrevet 1. juli 2014 Ingen? Er helt fortvilet..tsAnonymous poster hash: e5925...4f7
Gjest Sala21 Skrevet 1. juli 2014 #7 Skrevet 1. juli 2014 Okei..så jeg bør bare holde mef borte en stund? Jeg føler det er jeg som holder oss forelska,jeg planlegger romantiske kvelder, "oss-tid", og hvis jeg begynner å gi f...er jeg redd vi begynner gli fra hverandre..jeg er redd han ikke elsker meg mere :-( livredd..tsAnonymous poster hash: e5925...4f7 Jeg er enig med at du kanskje kan la ham være i fred et par dager, se hvor det fører hen. Med tanke på at du sier det er du som holder dere forelsket så er det ikke riktig at bare en av partene i forholdet skal stelle i stand ting, men at man gjør det sammen. Det er heller ikke slik at man glir fra hverandre bare fordi det går en stund mellom hver gang man har en romantisk kveld foran peisen med vin og sjokolade. Kanskje han synes det blir for mye styr? Det er jo du som kjenner ham, så hvis han ikke sier noe på et par dager, så kan du jo finne på noe du VET han liker også forsøker dere å sette dere ned åsnakke sammen i rolige forhold hvor begge får frem det dere opplever og føler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå