Gå til innhold

Tips til serier (komedie) på Netflix/Viaplay.

Anbefalte innlegg

Gjest Pheel
Skrevet (endret)

Norsk versjon.

Komiserier jeg liker: Modern Family, Girls, The inbetweeners, Orange is the new black (om det kan regnes som komedie), Happy Endings.

Om du vet om andre "må se"-serier, liker godt drama f.eks også, så kom gjerne med tips om det og.

Klarer ikke å finne noe jeg liker lenger, så alt tas imot med takk!

Endret av Pheel
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haven på netflix. Men det er ikke komedie, men handler om en by som heter Haven, et sted som det skjer mye rart. Jeg likte den ihvertfall:)

Skrevet

Friends! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Parks and recreation og arrested development er må-se mener jeg. Dritmorsomme serier. Kan nok sammenlignes mest med modern family av de du liker.

Anonymous poster hash: f58b3...55f
  • Liker 1
Gjest Pheel
Skrevet

Takk! Skal sjekkes ut. Parks and recreation fant jeg dog ikke på Netflix eller Viaplay.

Gjest Ciegus
Skrevet

Kan skrive under på Arrested Development. Tok noen episoder før jeg virkelig falt for den, men den er kongebra!

AnonymBruker
Skrevet

Traffic lights, dog bare en sesong men veldig bra.

Anonymous poster hash: 6c443...068

Gjest Pheel
Skrevet

Kan skrive under på Arrested Development. Tok noen episoder før jeg virkelig falt for den, men den er kongebra!

Sett to episoder nå og følte det bare var sånn passe, men burde kanskje gi det noen flere episoder, ser at mange anbefaler den, så. :)

Ellers takker jeg for alle tips, alt sjekkes ut!

Gjest Money
Skrevet

The Office US!! Mye name is Earl, Goldbergs

Gjest Pheel
Skrevet

The Office US!! Mye name is Earl, Goldbergs

Traffic lights, dog bare en sesong men veldig bra.Anonymous poster hash: 6c443...068

Traffic Lights, My name is Earl (forøvrig sett og liker) og The Office US (bare UK) finnes ikke på Netflix norsk v. eller Viaplay dessverre.

The Goldbergs sjekkes derimot ut. :)

• 4 måneder senere...
Skrevet

Parks and Recreation er fantastisk! Det tok meg en del episoder å komme inn i det, men nå er det nær toppen av listen for meg. Det dannes et par som man OTP-er så sykt hardt også. Anbefaler det virkelig :)

Anonymous poster hash: 736c8...22e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...