Gå til innhold

Hva har du? Sosiale medier.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Facebook, instagram, twitter eller blogg? Hva er mest populært nå?

Anonymous poster hash: 1cded...4c5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Facebook, Instagram, Snapchat og Tumblr.

Skrevet

Jeg har egentlig det meste, fra Twitter til Instagram, Tumblr, Facebook, samt tidligere hatt blogg. Men jeg bruker kun FB aktivt, og det bruker jeg egentlig ikke så ofte. Titter kanskje innom en gang for dag for å se om jeg har fått noen meldinger, så logger jeg ut. De andre kontoene på div. sosiale medier har jeg opprettet på initiativ av venner og bekjente, men jeg mistenker at jeg hadde blitt gal av å være på alle disse mediene samtidig. Fikk også smartphone på initiativ av bekjente, har lenge hatt en sånn flippetiflopp-Nokia - men bruker kun smarttelefonen til å ringe/sende SMS. Jeg skjønner ikke hvordan folk har overskudd til å være connected med HELE VERDEN hele tiden, på så mange sosiale medier - og så til og med ha det med seg hele tiden I LOMMA! Beklager å okkupere tråden din, TS, men hvordan klarer folk å være så aktive på så mange ting samtidig?

Skrevet

Kommer vell ann på hvem du spør. Selv foretrekker jeg pinterest og instagram, men har snapchat, twitter og facebook som de aller fleste i min omgangskrets :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har egentlig det meste, fra Twitter til Instagram, Tumblr, Facebook, samt tidligere hatt blogg. Men jeg bruker kun FB aktivt, og det bruker jeg egentlig ikke så ofte. Titter kanskje innom en gang for dag for å se om jeg har fått noen meldinger, så logger jeg ut. De andre kontoene på div. sosiale medier har jeg opprettet på initiativ av venner og bekjente, men jeg mistenker at jeg hadde blitt gal av å være på alle disse mediene samtidig. Fikk også smartphone på initiativ av bekjente, har lenge hatt en sånn flippetiflopp-Nokia - men bruker kun smarttelefonen til å ringe/sende SMS. Jeg skjønner ikke hvordan folk har overskudd til å være connected med HELE VERDEN hele tiden, på så mange sosiale medier - og så til og med ha det med seg hele tiden I LOMMA! Beklager å okkupere tråden din, TS, men hvordan klarer folk å være så aktive på så mange ting samtidig?

Det lurer jeg også litt på, litt derfor jeg laga tråden :fnise:

Skrevet

Facebook, twitter, instagram og snap! Facebook er det jeg bruker mest, egentlig fordi jeg sender mye meldinger med venner der. Twitter er egentlig veldig kjedelig, ble med kun pga bandet kaizers orchestra, det samme med instagram. (Måtte få med meg alt de holdt på med) :) men begynt å ha mer interesse for insta nå i det siste, litt greit å se noe annet enn de jeg er venn med på facebook:) snap bruker jeg aldri, så den kunne jeg vel slettet nå :P for meg er sosiale medier mer tidsfordriv hvis jeg kjeder meg egentlig, bedre å være sosial i det virkelige liv spør du meg:)

AnonymBruker
Skrevet

Facebook, instagram og to blogger.

Anonymous poster hash: f6455...21a
Skrevet

Facebook, instagram, vine og snapchat.

Tidligere har jeg også brukt twitter, blogg og tumblr.

Skrevet

Facebook, Instagram, Twitter og LinkedIn.

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

VKontakte

Anonymous poster hash: 05e30...3f1
Gjest Peanut
Skrevet

Fb, Twitter, Snap, LinkedIn, Foap, Tunepics, Seene, State. ^^,

Skrevet

Facebook, instagram, snapchat og weheartit :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket medie er favoritten? Instagram?

AnonymBruker
Skrevet

Facebook, Tumblr, Weheartit, Pinterest og Snapchat.

Anonymous poster hash: 60428...c2e

Skrevet

Jeg er registert på det meste, men bruker mest Facebook, Snapchat og Twitter.

Ellers er jeg å finne på Instagram, Twitter, Skype, Vine, We Heart It og naturligvis KG ;)

Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg har facebook, Instagram, Foursquare, Twitter og Skype, men bruker nesten bare FB og Insta.

Skrevet

FB, instagram, blogg, twitter, Linkedin, pinterest. Bruker mest FB og instagram

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...