AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Det synest nemlig jeg. Jeg hadde mye mareritt om han før. Og jeg drømte at han var i himmelen oppfording meg og såg ned på meg med sine skarpe øyne. Jeg var ofte redd han som liten, for at han skulle stå bak et hjørne og ta meg liksom. Ennå synest jeg at han ser nifs ut.Anonymous poster hash: b832e...cec
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Nei, synes ingen av de er skumle Anonymous poster hash: 969d3...21b
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Sniff er bare søt Hufsa derimot... Jeg synest at Hufsa ikke såg så skummel utpå se til. Det var liksom Sniff jeg reagerte på. Fordi at han hadde så kvasse øyne og lange ører. Stinki synest jeg var værre en Hufsa, men Sniff var skumlere en Stinki synest jeg. Anonymous poster hash: b832e...cec
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #6 Skrevet 30. juni 2014 HAHAHAHA!!! Sniff er ekkel og slem! Anonymous poster hash: 4d253...8da
Gjest Gaea Skrevet 30. juni 2014 #7 Skrevet 30. juni 2014 Nei, syntes ikke Sniff var skummel. Ikke Hufsa heller,hun var det jo bare synd på... Stinky der i mot, han var skummel! Husker ikke om han virkelig var skummel eller om jeg bare oppfattet han slik da. Noe av det verste jeg visste om som rundt 10-åring var å gre håret, syntes det var så vondt - fikk lett floker. Så ett av mine verste mareritt er definitivt da jeg drømte at jeg lå og sov på et mørkt rom, døra åpnet seg saaakte... Og der stod Stinky med en hårbørste i hånda. Våknet skrikende.
Apocalypse Skrevet 30. juni 2014 #8 Skrevet 30. juni 2014 Sniff er jo kjempesøt, selv om han er litt irriterende Hufsa var jeg aldri særlig redd for, syntes synd på henne. Syntes også Stinky var kjempeskummel!
Contempt Skrevet 30. juni 2014 #9 Skrevet 30. juni 2014 Syns ikke at Sniff var skummel! Det aller verste i Mummidalen var den ... snødronningen, isdamen eller hva det var hun het. Tør ikke Google for å finne ut 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #10 Skrevet 30. juni 2014 Jeg synest ikke Sniff er skummel heller. Jeg synest at My og Stinky var dritskumle. Jeg drømte en gang at de vare etter meg både My og Stinky. De prøvde å omringe meg og ta meg. My på ei side og Stinky på den andre siden. Så våknet jeg.Anonymous poster hash: e9342...a63
Gjest Skrevet 30. juni 2014 #11 Skrevet 30. juni 2014 Syns ikke at Sniff var skummel! Det aller verste i Mummidalen var den ... snødronningen, isdamen eller hva det var hun het. Tør ikke Google for å finne ut Jaa, hun som frøs My til is? Hun var skummel hun. 1
Gjest Belle âme Skrevet 30. juni 2014 #12 Skrevet 30. juni 2014 Syns ikke at Sniff var skummel! Det aller verste i Mummidalen var den ... snødronningen, isdamen eller hva det var hun het. Tør ikke Google for å finne ut Hun heter Vinterdamen, og hun var noke av det skumleste eg visste om :O
Ruslebiff Skrevet 1. juli 2014 #14 Skrevet 1. juli 2014 Sniff er jo den aller søteste! Men broren min var livredd Hemulen, haha!
Infinite Skrevet 1. juli 2014 #15 Skrevet 1. juli 2014 Nå fikk jeg skikkelig lyst til å se på mummitrollet!
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #16 Skrevet 1. juli 2014 Mummitrollet kan faktisk være skikkelig skummelt! Hufsa og Stinky er skikkelig skumle, og episoden hvor Mummipappa har mareritt kan være ganske skremmende for små barn. Anonymous poster hash: cf768...b3e 1
Gjest Christina146 Skrevet 2. juli 2014 #17 Skrevet 2. juli 2014 Syntes hufsa og de hattifnattene(de små spøkelsene) var mest skumle jeg!
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #19 Skrevet 2. juli 2014 Jeg har vært forelsket i Snusmumrikken siden jeg var 5. Sniff er ikke skummel, bare feig og dum. Og hva SER Mummitrollet i Snorkfrøken? Hufsa er skummel, i den orginale, filtdukkeaktige versjonen. Anonymous poster hash: e1d42...8d7
Gjest HappyWaffle Skrevet 2. juli 2014 #20 Skrevet 2. juli 2014 nah, men hufsa er skummel! fortsatt redd henne O.O å hattifnattene!! de er så ekle :O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå