Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei venninne jeg har kjent i 3 år nå, hun er en av mine beste venner. Vi har det utrolig gøy sammen og kan prate om absolutt alt. Hun dømmer ikke meg og jeg dømmer ikke henne, det er utrolig befriende og jeg setter veldig stor pris på henne.Hun har nå fortalt meg at hun har følelser for meg. Jeg har ingen følelser for henne utenom vennskapelige. Jeg sa til henne at jeg var smigret, men at jeg ikke følte det samme. Hun sa hun forsto det, men at hun nå iallefall hadde fått sagt det hun følte. Det jeg er usikker på nå er hva som skjer med vennskapet vårt. Vil det forfalle? Skal jeg late som ingenting har skjedd eller hva gjør jeg? Noen som har noen råd eller tips og komme med?

Anonymous poster hash: 18622...8eb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke at forholdet vil bli det samme igjen etter det. Det fine, lette og kameratslige er borte og det kommer neppe tilbake etter at hun ser så anderledes på deg. Anonymous poster hash: e41c7...270

Skrevet

Jeg synes du skal forsøke å late som ingenting. Blir nok litt rart med en gang, men godt mulig det vil føles normalt igjen etter en stund :)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det ikke vært hot om dere prøvde dere en natt?

Anonymous poster hash: 19fa4...234

AnonymBruker
Skrevet

Ikke overse henne i hvertfall

Anonymous poster hash: 83571...123

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...