Marie H Skrevet 22. juni 2004 #1 Skrevet 22. juni 2004 Sitter og finpusser ønskelisten! Det vil si, jeg prøver å komme på flere ønsker. Vi synes det er gøy å ønske oss noe litt originalt, altså noe som ikke er helt tradisjonelle gaver, som feks verktøy! Hva er deres mest originale ønsker?? Kanskje vi kan gi hverandre noen ideer?
Gjest Poirot Skrevet 22. juni 2004 #2 Skrevet 22. juni 2004 Ikke spesielt rart, men av vår liste er det kanskej digitalt videokamera som skiller seg ut. Vurderte også å øsnke oss laservater.
Vimsevips Skrevet 22. juni 2004 #3 Skrevet 22. juni 2004 Vel siden det er en ønskeliste skrev vi alt mulig vi ønsker oss, så hos oss står det: båt hytte hus evt tomt nogenlunde pent vær nye kjøkkendører Tviler på at vi får noen av disse, men det er ting vi absolutt kunne tenkt oss
Lullu Skrevet 22. juni 2004 #4 Skrevet 22. juni 2004 Spill (TP, Vil du bli millionær....) Puteboks Kjøkkendører (2 stk. vitrine) Verdens Historien Verdens Atlas Globus Leksikon Isbøtte på stativ Varmedress (2 stk) Popcorn-maskin Morsomt dørskilt (nytt etternavn. Mulig morgengave fra brud også) Kârcher terassevasker Hotellopphold, weekend Reisegavekort Og mye, mye mer som glass, bestikk, service, vaser...
Gjest MrsL Skrevet 22. juni 2004 #6 Skrevet 22. juni 2004 digitalt videokamera og brannsikker safe er vel de mest originale
Gjest Madley Skrevet 23. juni 2004 #7 Skrevet 23. juni 2004 Prosjektor tv (noe jeg faktisk tror vi får av svigermor!) Skrumaskin
Gjest ~Bridezillah-killah~ Skrevet 23. juni 2004 #8 Skrevet 23. juni 2004 Vel siden det er en ønskeliste skrev vi alt mulig vi ønsker oss, så hos oss står det: båt hytte hus evt tomt nogenlunde pent vær nye kjøkkendører Tviler på at vi får noen av disse, men det er ting vi absolutt kunne tenkt oss Ønskeliste notert. Denne skal jeg bruke en gang. :-)
Holly Hobbie Skrevet 24. juni 2004 #10 Skrevet 24. juni 2004 Min forlovede presterte aa scanne inn klestorkestativ paa listen vaar.. :-? Men ingen har kjopt den ennaa (og haaper ikke de gjoer det heller!). Ellers har vi digitalt kamera (ingen som har kjopt det heller...) og juice-maskin, i tillegg til alt "det vanlige".
nessi Skrevet 25. juni 2004 #11 Skrevet 25. juni 2004 Venninna min kommenterte stige på lista vår. Syntes hun så deg selv komme i penkjolen med en stige på ryggen. Ellers står det en den verktøy og hage ting og tang på lista vår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå