Gjest Marsvinet Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Som overskriften sier: post din "bucket-liste", altså din liste over ting som du vil gjøre før du dør. Regler: Vær ærlig. Uansett hvor små, store, ambisiøse eller teite ønskene dine virker. Det er lov å skrive opp ting som mest sannsynlig ikke er gjennomførbart. Det er ikke lov til å disse andre sine lister! Meg: -Få en A4-familie med enebolig, hytte, bil, bikkje og to unger -Date en kjendis på ett punkt -Være litt undervektig på ett punk -Være godt trent på ett punkt -Svømme med delfiner -Leve alene med katter, vin og litteratur på ett punkt -Date en eksentrisk kunstner på ett punkt -Reise til: Japan, Kina, India, Tanzania, Sør-Afrika m.m... -Dra på road-trip i USA -Haike gjennom Storbritannia -Klappe en løve(unge)... -Eie en bil som er fin nok til å få folk litt sjalu, men casual nok til at den får være i fred -Jobbe internasjonalt på ett punkt -Engasjere meg i politikken/samfunnsdebatten på en eller annen måte -Gi faen i alt og skinne meg på et punkt -Lære meg å snakke så bra britisk at jeg klarer å overbevise britiske mennesker -Bli kjent for ett eller annet, helst innen juss eller litteratur Din tur!
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 - Meskalin - Heroin - DMT - MDMA - Skrive en bok - Gifte seg - Kjøpe hus - Få barn I den rekkefølgen. Anonymous poster hash: d4f5c...020
Sillicious Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 Hm, jeg er ikke så kreativ, men noe av det jeg kommer på: - Gifte meg - Ha 3 biler - Reise til Dubai, Maldivene, Hawaii - Være i forhold med ei dame (de er vanskelig å finne spørr du meg.) - Kjøre en sint Mercedes på Autobahn i Tyskland - Pusse opp hus! ... jeg er ikke så spennende eller vågal av meg
Tømmerhøgger'n Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 Få barn Aldri måtte bekymre meg for penger Trene regelmessig Ta videreutdanning Reise og oppleve verden på godt og vondt Hoppe i fallskjerm Svømme med delfiner
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #5 Skrevet 1. juli 2014 Sørpolen. Dra for min egen skyld, bare gjøre det fordi jeg har lyst til å gjøre det. Uten selfie eller bilde. Første noensinne. Anonymous poster hash: e407d...70e
dillyduzit Skrevet 1. juli 2014 #6 Skrevet 1. juli 2014 (endret) - Aldri bekymre meg for penger - Reise verden rundt - Bli fornøyd med meg selv. her høres jeg deprimert ut Endret 1. juli 2014 av dillyduzit
Gjest Pheel Skrevet 1. juli 2014 #7 Skrevet 1. juli 2014 Som overskriften sier: post din "bucket-liste", altså din liste over ting som du vil gjøre før du dør. Regler: Vær ærlig. Uansett hvor små, store, ambisiøse eller teite ønskene dine virker. Det er lov å skrive opp ting som mest sannsynlig ikke er gjennomførbart. Det er ikke lov til å disse andre sine lister! Meg: -Få en A4-familie med enebolig, hytte, bil, bikkje og to unger -Date en kjendis på ett punkt -Være litt undervektig på ett punk -Være godt trent på ett punkt -Svømme med delfiner -Leve alene med katter, vin og litteratur på ett punkt -Date en eksentrisk kunstner på ett punkt -Reise til: Japan, Kina, India, Tanzania, Sør-Afrika m.m... -Dra på road-trip i USA -Haike gjennom Storbritannia -Klappe en løve(unge)... -Eie en bil som er fin nok til å få folk litt sjalu, men casual nok til at den får være i fred -Jobbe internasjonalt på ett punkt -Engasjere meg i politikken/samfunnsdebatten på en eller annen måte -Gi faen i alt og skinne meg på et punkt -Lære meg å snakke så bra britisk at jeg klarer å overbevise britiske mennesker -Bli kjent for ett eller annet, helst innen juss eller litteratur Din tur! Håper du ikke skal støtte dyremishandling for å få krysset av et punkt eller to på din bucket-liste.http://www.dyrebeskyttelsen.no/nyheter/tips-til-en-dyrevennlig-sommer#.U7M4y38aySO 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #8 Skrevet 1. juli 2014 Som overskriften sier: post din "bucket-liste", altså din liste over ting som du vil gjøre før du dør. Regler: Vær ærlig. Uansett hvor små, store, ambisiøse eller teite ønskene dine virker. Det er lov å skrive opp ting som mest sannsynlig ikke er gjennomførbart. Det er ikke lov til å disse andre sine lister! Meg: -Få en A4-familie med enebolig, hytte, bil, bikkje og to unger -Date en kjendis på ett punkt -Være litt undervektig på ett punk -Være godt trent på ett punkt -Svømme med delfiner -Leve alene med katter, vin og litteratur på ett punkt -Date en eksentrisk kunstner på ett punkt -Reise til: Japan, Kina, India, Tanzania, Sør-Afrika m.m... -Dra på road-trip i USA -Haike gjennom Storbritannia -Klappe en løve(unge)... -Eie en bil som er fin nok til å få folk litt sjalu, men casual nok til at den får være i fred -Jobbe internasjonalt på ett punkt -Engasjere meg i politikken/samfunnsdebatten på en eller annen måte -Gi faen i alt og skinne meg på et punkt -Lære meg å snakke så bra britisk at jeg klarer å overbevise britiske mennesker -Bli kjent for ett eller annet, helst innen juss eller litteratur Din tur! Hvorfor skal du bare oppholde deg på ett punkt?Anonymous poster hash: b8559...64d 4
MarianneE Skrevet 2. juli 2014 #9 Skrevet 2. juli 2014 Hmm.... *Få fast jobb *Få en slutt på økonomiske problemer. *Ta lappen *Overta huset vi venter på ...nei, jeg har ikke et så fælt liv som det kan virke! 1
Sommerfugl86 Skrevet 2. juli 2014 #10 Skrevet 2. juli 2014 Min liste: - Ta videreutdanning - Reise til alle verdensdelene sammen med familien min når barna er store nok til å få et godt utbytte av det (og det er trygt) . Jobbe internasjonalt for en bistandsorganisasjon - gjøre en forskjell i verden - På et tidspunkt ha en ny bil - Få venner fra alle verdensdeler. Tror vi har masse å lære hverandre. 1
K.B.E Skrevet 2. juli 2014 #11 Skrevet 2. juli 2014 Hoppe i fallskjerm eller strikk Jobbe på et teater Dra på dyresafari Reise til Australia, flest mulig stater i USA, Liverpool, Island o.s.v. Få oppleve Paul McCartney konsert Få truffet minst en kjedis jeg liker godt Svømme med delfiner Prøve isklatring
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #12 Skrevet 2. juli 2014 Bli kjæreste med drømmemannen Flytte inn i drømmeleilighet med drømmemannen Kjøpe hus med hage og utsikt Bli forlovet med stor diamantring Gifte meg Få hans etternavn Ha fin bil Reise på eksotiske reiser Bli flink i min favorittsportAnonymous poster hash: 67f32...e1b 1
Gjest Marsvinet Skrevet 2. juli 2014 #13 Skrevet 2. juli 2014 Hvorfor skal du bare oppholde deg på ett punkt?Anonymous poster hash: b8559...64d Jeg mener at jeg, for opplevelsens skyld, vil gjøre enkelte ting i en periode, men ikke resten av livet.
Gjest Riskjeks Skrevet 2. juli 2014 #14 Skrevet 2. juli 2014 Planlegger å: - Gjøre ferdig utdannelsen min - Få en relevant jobb, gjerne godt betalt... - Få et barn til - Ta doktorgraden Men skulle ikke dette være realistiske ønsker, da - ting man faktisk planlegger å gjøre? Å få slutt på alle økonomiske eller helsemessige problemer for alltid høres ikke gjennomførbart ut (men fristende )...
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #15 Skrevet 2. juli 2014 -Ha bursdagsfeiring med endel folk, en bursdag folk husker, som er verdt å huske for meg.. -finne en jobb jeg trives i -få fikset tennene mine -være tynn og lekker (da må jeg se å få ut fingeren) -få fler tatoveringer -ha en kul bil som er bare min! -lære meg noe (mekke bil/sy/noe) -reise mer og se ting, som pyramidene, mayaruiner m.m. -Se barna mine gifte seg -få barnebarn -Være en snill og elsket bestemor -bo i trondheim/stavanger/syden med mannen min som pensjonisterAnonymous poster hash: 90bab...b23
Anglofil Skrevet 2. juli 2014 #16 Skrevet 2. juli 2014 * Gifte meg * Få barn * Gjøre ferdig mastergraden min * Kjøpe meg større leilighet eller hus. * Ta svart belte i karate * Gi ut diktbok * Åpne pannekakehus * Reise over hele verden, blant annet ha berg- og dalbaneferie i USA, besøke Sanrio-land, dra på transatlanisk cruise osv. * Lære meg italiensk og japansk, samt bli bedre i spansk Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #17 Skrevet 2. juli 2014 Mine muligheter er små, men jeg håper å besøke Praha før min tid på denne jord er over. Anonymous poster hash: 3205d...fcf
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #18 Skrevet 2. juli 2014 Å håpe på et lykkelig samliv har jeg gitt opp, men man vet aldri. Den som lever for se. Anonymous poster hash: 3205d...fcf
Filippa90 Skrevet 2. juli 2014 #19 Skrevet 2. juli 2014 Møte drømmemannen, gifte meg og få tre barn. Ta videreutdanning og få en høyere stilling Bo et år i USA og et år på Bali. Reise til Australia, Mexico og Thailand. Kjøpe fint hus nært hjemplassen min Bytte ut alle tennene med skallfasetter Gå ned i vekt Synge duett med Kurt Nilsen Jobbe i tv-bransjen Gi ut cd Bli gammel og grå med min kjære, og få en haug barnebarn 1
Gjest DirtyMimi Skrevet 3. juli 2014 #20 Skrevet 3. juli 2014 (endret) * Møte drømmemannen, gifte meg og få barn eller adoptere fra Afrika eller andre uland * Kjøpe min egen hest * Bo i et bondegård :-D * Reise verden rundt * Blir ferdig med utdanningen og jobbe for\med '' Leger uten grenser'' * Hjelpe andre mennesker i nød Endret 3. juli 2014 av DirtyMimi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå