AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Jeg har pratet med en gutt i en tre ukers tid. Vi møttes første gang på en fest, la hverandre til på facebook etter det og har kun pratet der. Vi har ikke møttes før nå i helgen som var, da vi tilfeldigvis møttes på byen. Vi har begynt å flørte en del når vi prater/snapper, men begge av oss er litt sjenerte så det blir aldri noe mer. Jeg tror ingen av oss tør å be den andre ut. I helgen så møttes vi altså igjen, vi klemte hverandre da vi møttes og vi pratet en del. Da jeg skulle hjem så kysset han meg og sa han syntes jeg var utrolig pen. Jeg ble litt paff, men sa takk. Han hadde drukket en del den kvelden, jeg hadde ikke drukket på langt nær så mye som han. Tingen er at han ikke har nevnt det som skjedde, jeg vet ikke om han husker det engang. Jeg har litt lyst til å nevne det, men er usikker på om jeg burde gjøre det. Råd? Anonymous poster hash: ae652...fee
Gjest brutal_mann Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Han synes du er pen. Hva med å spør om dere skal finne på noe en dag?
Gjest Reza08 Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Ingen grunn til å la saken ligge om du er interessert i mer kontakt. La nå dette få en sjanse. Trenger ikke være all verden første gangen. En kaffekopp ett eller annet sted kan funke greit. Bare ta motet til deg og skriv en kort og hyggelig melding til han. Så er det opp til han om han vil bli med eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå