Gå til innhold

Hvor ofte går din vaskemaskin?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når jeg er hjemme idet vanlige, med unger, barnehage, skole og sport går maskinen OFTE med 4 barn fra 9 uker til 14 år pluss mannen og meg selv.... Jeg vil vel tippe tre maskiner daglig, fem dager i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går vaskemaskina 2-4 ganger i uka.

Men regner med at det blir mer når "nurket" kommer til.

Koldbruna :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Vi er to voksne (u/barn) og her går den to ganger om dagnen 7 dager i uken :oops:

Hvordan i alle dager klarer dere dette? Søler dere mye eller trener mange ganger om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

vaskemaskinen går på delerium hele uka hær. :ler:

Begynnte så fint med hvitt tøy for seg selv,sort for seg osv. NÅ er det bra bare fargene passer sånn någenlunde ihop, da er det bare å pælme i maskinen å slå den på,-for ørtende gang!! Resultatet blir utrolig nåk bra nesten hver gang!!! Fantastisk gode klær som blir laget nå til dags :hoho:

Så HURRA for vaskemaskinen,min høyre hånd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:husarbeid:

Never endig story, og så lite verdsatt føler jeg :cry: Men, men like blid vasker jeg vel ca. 2 maskiner daglig til min mann og 2 barn :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker klær ca tre dager i uka, og da blir det gjerne er tre maskiner på rekke og rad (til vaskeromsgulvet er noenlunde tømt)

Vi er to voksne og en baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til vanlig så burde eg vel ha vasket en maskin daglig, men det pleier å bli utsatt til helgen, og da går den gjerne to-tre ganger for dagen..

Nå har eg ferie, og har vasket absolutt alt som lå på vaskerommet!

Herlig å være ajour, så nå gjelder det å være flink etter ferien også..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel en gang om dagen. Noen perioder er jeg dårlig og da samler det seg opp litt, og jeg må ta skippertak.

Vi er en grisete baby, en mann som trener flere ganger i uka og en mamma som vasker klær og prøver å la være å skitne til sine egne. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...